1
Vraag
2
Reacties
Sammie68

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app werkt niet op mijn samsung galaxy tab s2 maar wel op galaxy tab a 10.1

Hallo, ik kan niet inloggen op de ziggo go app met mijn tablet dat cirkeltje blijft maar ronddraaien maar gaat niet verder, heb de app al opnieuw geinstalleerd maar heeft niets geholpen.N u is het gekke dat ie op mijn andere tablet wel werkt.De android versie van de bewuste tablet is versie 7.0.
Heeft iemand een idee wat dit kan wezen en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
Foeke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco1861
Expert
Expert
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
App cache en gegevens gewist en de telefoon opnieuw opstarten? Wellicht helpt dit...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marco1861
Expert
Expert
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
App cache en gegevens gewist en de telefoon opnieuw opstarten? Wellicht helpt dit...
Sammie68
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijk erop dat ie het nu wel doet. Bedankt voor de tip en prettig weekend
Marco1861
Expert
Expert
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Sammie68 wrote:
Het lijk erop dat ie het nu wel doet. Bedankt voor de tip en prettig weekend


Fijn dat het is opgelost, goed weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates