Hi allen,
Het probleem is op te lossen door op je profiel te klikken, handmatig uit te loggen en daarna opnieuw in te loggen. Dit heeft een andere werking dan de app herinstalleren, mocht je dat al geprobeerd hebben. Laat ons weten hoe het is gegaan!
Voorgaande tekst 03/11:
Inmiddels heb ik contact gehad met de ontwikkelaars, en: We hebben het probleem tot op heden niet kunnen reproduceren. Dat betekent dat het dus in specifieke situaties voorkomt, waar we nog niet achter zijn. Er wordt op korte termijn contact gezocht met enkelen om alles grondig uit te sluiten, maar daar wil ik hier ook alvast mee beginnen.
Er zijn her en der al diverse workarounds genoemd, die ik jullie wil vragen om te testen:
-Herinstalleer de app > Open de app > Kies rechtsboven voor je profiel > Log uit en daarna opnieuw in
-Kies direct een zender vanaf de homescreen (via bijvoorbeeld ‘meest bekeken zenders’)
-Tik nadat je de foutmelding krijgt, nog een keer op het scherm om het programma vanaf het begin te starten. Kun je daarna vervolgens wel naar ‘live’ scrollen?
Verder:
-Heb je randapparatuur aangesloten? (bijvoorbeeld oordopjes)
-Heb je je iPhone geïnstalleerd met een kopie vanaf een andere telefoon?
Uiteraard is verder alle informatie welkom. Mocht je je hier voor het eerst melden, dan wil ik je ook vragen deze vragenlijst in te vullen:
-Type & Model apparaat
-Precieze iOS-versie
-Heb je een abonnement met een Mediabox Next