Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Sinds kort heb ik de iPhone 12. Alleen werkt de ziggo go app hier niet meer op. Bij alle programma’s komt de melding “niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld”. Op de iPad mini 2, iPhone 6 en iPhone 8 werkt de app wel. Iemand een idee?
Het probleem is op te lossen door op je profiel te klikken, handmatig uit te loggen en daarna opnieuw in te loggen. Dit heeft een andere werking dan de app herinstalleren, mocht je dat al geprobeerd hebben. Laat ons weten hoe het is gegaan!
Voorgaande tekst 03/11:
Inmiddels heb ik contact gehad met de ontwikkelaars, en: We hebben het probleem tot op heden niet kunnen reproduceren. Dat betekent dat het dus in specifieke situaties voorkomt, waar we nog niet achter zijn. Er wordt op korte termijn contact gezocht met enkelen om alles grondig uit te sluiten, maar daar wil ik hier ook alvast mee beginnen.
Er zijn her en der al diverse workarounds genoemd, die ik jullie wil vragen om te testen:
-Herinstalleer de app > Open de app > Kies rechtsboven voor je profiel > Log uit en daarna opnieuw in
-Kies direct een zender vanaf de homescreen (via bijvoorbeeld ‘meest bekeken zenders’)
-Tik nadat je de foutmelding krijgt, nog een keer op het scherm om het programma vanaf het begin te starten. Kun je daarna vervolgens wel naar ‘live’ scrollen?
Verder:
-Heb je randapparatuur aangesloten? (bijvoorbeeld oordopjes)
-Heb je je iPhone geïnstalleerd met een kopie vanaf een andere telefoon?
Uiteraard is verder alle informatie welkom. Mocht je je hier voor het eerst melden, dan wil ik je ook vragen deze vragenlijst in te vullen:
Sinds kort heb ik de iPhone 12. Alleen werkt de ziggo go app hier niet meer op. Bij alle programma’s komt de melding “niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld”. Op de iPad mini 2, iPhone 6 en iPhone 8 werkt de app wel. Iemand een idee?
De 12 is toch nog niet fysiek uitgeleverd in NL ? of zit ik er naast ?
Op de iPhone 12 en iPhone 12 Pro met iOS 14.1 werkt Ziggo Go niet. Melding dat video niet beschikbaar is. Op alle andere Apple devices met iOS 14.1 werkt het wel gewoon. Ziggo weet hier al van en zal snel met een update komen.
Ik heb sinds gisteren de Iphone 12 Pro met de laatste versie van IOS. En helaas krijg ik alleen de melding: niet beschikbaar en that's it. Meer beweging zit er niet in.
iPhone 12 is net uit en nog niet ondersteunend voor Ziggo Go dus iemand op kantoor moet de rechten geven dat er weer een nieuw toestel is bijgekomen.
(Waarom zeg ik dat) Ik heb toen iedereen nog met IOS 13.7 zat laatste voor IOS 14 proberen Pokémon te spelen, helaas Niantic heeft IOS 14 nog niet goed gekeurd omdat het in een beta versie bevond. Toen de officiële versie IOS 14 uitgebracht werd, kon ik weer na 3 maanden Pokemon spelen op mijn iPhone)
Omdat nieuw toestel is, zal Ziggo Go nog niet zijn opgenomen in iPhone 12 alle eerdere iPhones werken wel goed tot super, enkeling met probleem.
2e Geval is, dat er nog steeds een storing is in de Ziggo Go App die sommige toestellen gewoon nog niet accepteerd.
3e optie: Noteer eens je Mac-adres en je IP adres van je telefoon, en voer deze in in je modem in de mac-filter
Ga naar Geavanceerde instellingen klik op Beveiliging en dan Mac-filterting
Kijk in de lijst of je iPhone daar in voorkomt zo ja oke zo nee voeg mac-adres toe en onderaan de lijst moet Mac-Filterlijst is ingschakeld. Klik op opslaan en herstart je modem
4e Optie:
Ga naar DHCP toe en scroll naar Gereserveerd IP-Adres kijk of je iPhone er tussen staat, zo ja prima heen handeling, zo nee scroll naar beneden en Voeg IP-reservering toe
voeg hier Mac-adres in van je telefoon en je IP adres van je Telefoon en klik op opslaan.
Klik opslaan en herstart je modem.
Ik heb dit moeten doen met de Samsung Galaxy S10 plus die heeft zelfde probleem en nu geen probleem meer.
@Wonka heb je bij instellinen en dan bij Wifi aanklikken en dan het achter wifi naam ( i ) logo tik daar een op en staat je privé adres aan, als je deze eens uitzet, verbind opnieuw met je netwerk, krijg je een ander IP adres misschien werkt Ziggo Go dan wel.
@Wonka Jammer misschien met de stappen om je IP en Mac Adres in het modem zetten maar dat is een advies om te proberen. De rest is aan @Alex Ziggo er loopt gewoon iets niet lekker in de Ziggo Go App en wat geen idee, hij is wel druk mee moet ik zeggen, hij doet zijn best voor iedereen met dit probleem. Hou contact met hem hier over.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...