Vandaag is mijn internetbundel gewijzigd (sneller internet). Sinds vandaag kan ik geen tv kijken via de Ziggo go app. Ik krijg de melding “Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen bij instellingen”.
Alleen zie ik onder instellingen geen optie om de zender line up te wijzigen.
Graag verneem ik hoe ik dit probleem kan oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is waarschijnlijk een fout in het administratie systeem
een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Ik heb mijn postcode huisnummer vermeld in mijn profielinstellingen.
Welkom hier op de Community allereerst, @Harun!
Hoe staat het er momenteel voor met Ziggo GO? Bij het wijzigen van je abonnement moeten bepaalde onderdelen in ons systeem ‘afgebouwd’ en ook weer opgebouwd worden en daardoor kan het voorkomen dat Ziggo GO het tijdelijk niet doet. Dit zou echter niet lang mogen duren! Stiekem ga ik er vanuit dat alles weer werkt, maar uiteraard hoor ik graag van je of dit ook echt zo is 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.