Harun
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO app werkt niet na wijziging internetabonnement

Vandaag is mijn internetbundel gewijzigd (sneller internet). Sinds vandaag kan ik geen tv kijken via de Ziggo go app. Ik krijg de melding “Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen bij instellingen”.

Alleen zie ik onder instellingen geen optie om de zender line up te wijzigen. 

Graag verneem ik hoe ik dit probleem kan oplossen.

3 Reacties 3
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 279Oplossingen
  • 603Likes

is waarschijnlijk een fout in het administratie systeem

een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Harun
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb mijn postcode huisnummer vermeld in mijn profielinstellingen.

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1056Reacties
  • 120Oplossingen
  • 162Likes

Welkom hier op de Community allereerst, @Harun!

Hoe staat het er momenteel voor met Ziggo GO? Bij het wijzigen van je abonnement moeten bepaalde onderdelen in ons systeem ‘afgebouwd’ en ook weer opgebouwd worden en daardoor kan het voorkomen dat Ziggo GO het tijdelijk niet doet. Dit zou echter niet lang mogen duren! Stiekem ga ik er vanuit dat alles weer werkt, maar uiteraard hoor ik graag van je of dit ook echt zo is 😉

Uitgelicht topic