Vraag
Reacties
Aankondigingen
paulvandun
Level 2

Ziggo GO app werkt niet meer op iPad

Hoi,
Hopelijk is er iemand die me met het volgende probleem kan helpen. Onlangs heb ik de Mediabox Next en een nieuw Connectbox modem geïnstalleerd. Behalve dat ik wat problemen heb met de EPG (zie ander topic, Geen info beschikbaar) werkt alles prima op één ding na waar ik voorheen nog nooit een probleem mee heb gehad. De Ziggo GO app werkt op mijn Android telefoon en op mijn Windows laptop. Maar ineens niet meer op mijn iPad. Ik kan wel opstarten en naar de TV en Replay of Movies en Series maar als ik dan iets selecteer en op Kijken druk dan krijg ik alleen maar het welbekende draaiende rondje en de mededeling dat het programma wordt gestart. Er komt echter géén beeld meer dus kan ik niet kijken. Het vreemde is dat als ik met mijn iPad ergens anders ben, bijvoorbeeld zoals afgelopen week een paar dagen op vakantie in Nederland, dan werkt het wel. Ik ben bang dat het iets met de instellingen van het modem is of de Accespoint van Ziggo???
Als iemand een tip heeft, graag.
0 Kudos
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy
Level 19
Hoi paulvandun
Je kan daar wel eens gelijk in hebben, dat het ligt aan je modem (denk ik).
Hier heb ik het hele pakket ook ontvangen en gelukkig gebruik ik de Ziggo modem in bridge en heb daar dan ook geen last van met mijn iPad en/of iPhone. Ik denk dat even moet kijken of je op iPV4 of iPV6 zit. Daar kan het ook nog wel eens aan liggen.

Het gaat de laatste tijd niet zo lekker met de nieuwe modem en apple producten, want de vraag kom ik zeker vaker tegen. Om eerlijk te zijn weet ik niet waar het aan ligt en of er al een oplossing is (mocht dat laatste het geval zijn dan heb ik daar overheen gelezen). Misschien dat een moderator hier iets over kan melden? Even geduld hebben en dan komt er vast iemand die verder kan helpen en/of misschien weet of er bij de anderen al een oplossing is aangedragen.