SIETZE66
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app werkt niet Android 4.4.4

Sinds een paar maanden werkt mijn ziggo go app niet meer op mijn Samsung tablet 3.10, Android versie 4.4.4. Melding dat de app geen verbinding kan maken. Twee maanden geleden verscheen de reactie van Ziggo dat dit in de eerstvolgende update zou zijn opgelost. Heb die vandaag geinstakkeerd, maar het werkt nig niet. Wat nu?

5 Reacties 5
Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1868Reacties
  • 165Oplossingen
  • 216Likes

Hoi @SIETZE66 

Welkom op de Community. Zo, je zit al een tijdje zonder ๐Ÿ˜ž Die moet op Android 4.3 en hoger gewoon werken. Krijg je nu opnieuw de melding dat de app geen verbinding kan maken? Wil je de app eens verwijderen, de tablet uitschakelen en deze daarna opnieuw installeren? Ik hoor graag wat de uitkomst is! 

evanleer
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook al maanden last van hetzelfde probleem. Ook na het opnieuw installeren krijg ik nog altijd de melding niet compatibel. 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 455Reacties
  • 35Oplossingen
  • 32Likes

Hoi @evanleer! Welkom op de Ziggo Community! 

Zwaar vervelend dat je al maanden met hetzelfde probleem loopt ๐Ÿ˜ž Daar moet een oplossing voor komen! Met welk apparaat probeer je Ziggo Go te gebruiken? En werkt het op andere apparaten wel of via ziggogo.tv bijvoorbeeld? 

evanleer
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is een Samsung galaxy tab E.

Op andere apparaten werkt het wel gewoon.

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1801Reacties
  • 281Oplossingen
  • 277Likes

Oke, zijn dat dan apparaten met Android 5.1 of hoger?
Bij lagere versies kunnen we de werking helaas niet garanderen. 

Uitgelicht topic