Gulemans

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app werkt alleen via wifi

Hallo

 

Sinds 2 dagen is het niet mogelijk om de ziggo go app te bekijken op mijn smartphone,  terwijl dat voorheen gewoon mogelijk was.   Alleen via WiFi werkt het wel.  Heb de standard dingetjes natuurlijk al geprobeerd (toestel herstarten, app verwijderen en opnieuw downloaden,  mobiele data uit en aangezet)

Krijg constant de melding, slechte verbinding en onvoldoende bandbreedte

 

Ik heb een red together abo van Vodafone,  en heb zojuist de app op de telefoon van mm vrouw gezet en daar werkt het wel gewoon op. Heel vreemd

 

Contact gehad met Vodafone en ziggo en beide kunnen niet helpen.

 

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt 

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Gulemans,
Welkom op de Community van Ziggo! Balen dat het nu al 2 dagen niet lukt om Ziggo Go te kijken op je smartphone! Gelukkig lees ik dat je het een en ander al geprobeerd hebt. Om welk toestel gaat het en welke software staat op het toestel? Welke versie van Ziggo Go gebruik je? Krijg je deze melding bij Live TV, On Demand of Replay TV? Zover ik weet zou het niks te maken mogen hebben met het abonnement, tenzij natuurlijk de data op is. Maar ik neem aan dat dit niet het geval is omdat je een Red Together abonnement hebt en mevrouw wel gebruik kan maken van Ziggo Go. Kun je ook eens controleren op je toestel of de machtigingen van Ziggo Go goed staan en de app niet gesluimerd wordt? 

Gulemans
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi bedankt voor je reactie

Toestel is Samsung s9, software staat in de afbeelding

Zowel live tv  als movies on demand werkt niet.  Geeft constant aan "check je internetverbinding deze lijkt niet stabiel te zijn, door onvoldoende bandbreedte ervaar je mogelijk problemen"

 

Heb data genoeg. Deze is niet op te krijgen , zelfs niet als je 24u per dag streamt 🙂

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Helemaal duidelijk @Gulemans! Heb je gecontroleerd of de machtigingen van Ziggo goed staan en of de app niet gesluimerd wordt? 

 

 

Aan je data kan het zeker niet liggen 🙂 

Uitgelicht topic