Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
A.L wrote:
Zoals Wootje zei, proberen met een muis misschien?
rolpaul wrote:
Net een nieuwe Philips TV gekocht 5500 serie en als ik de apk. wil installeren dan wordt deze geweigerd vindt nergens een toets om "uit onbekende bronnen toestaan" van de apk.
De APK installer app installeert zich ook niet. Wie kan mij helpen om bij de Philips TV 5500 serie toch the Horizon App geinstalleerd te krijgen? Dankjewel.
N.N. wrote:rolpaul wrote:
Net een nieuwe Philips TV gekocht 5500 serie en als ik de apk. wil installeren dan wordt deze geweigerd vindt nergens een toets om "uit onbekende bronnen toestaan" van de apk.
De APK installer app installeert zich ook niet. Wie kan mij helpen om bij de Philips TV 5500 serie toch the Horizon App geinstalleerd te krijgen? Dankjewel.
Is naar mijn mening ook niet zinvol om op een TV een app te installeren om TV te kunne kijken.:?
wootje wrote:
Ik heb het werkend gekregen op een Sony TV met Android (je hebt wel een muis nodig, afstandsbedieding werkt niet goed in de Horizon Go app):
1. Verkrijg het APK bestand (bijvoorbeeld met een APK downloader - is te vinden in de Play Store) en plaats het op een USB stick
2. Sluit een muis aan op de TV (via USB of bluetooth)
3. Zorg dat installeren vanuit onbekende bronnen is toegestaan
4. Zorg dat een file explorer is geïnstalleerd (ES File Explorer kun in vinden in de Play Store op je TV)
5. Plaats de USB stick in de TV
6. Open de file explorer en installeer het APK bestand
Als de interface in Portrait modus wordt weergegeven, installeer dan Handheld App Launcher (ook te vinden in de Play Store op je TV) en selecteer in de instellingen dat je altijd Landscape modus wilt gebruiken.
rolpaul wrote:
Hi Abel. Het is een Handhelp app maar het heet in de google playstore:
'HALauncher'
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.i.akihiro.halauncher
Als je dit intypt dan vind je hem en gewoon installeren. Bij de instelling van de HALaucher het beeld scherm standaard (default) op liggend leggen.
Succes Roland
Bayar1992 wrote:
Oplossing voor mi box is om versie 2.3.3 te installeren en set orientation werkt beter dan hal launcher
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.