Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
D1N0Zi wrote:
Misschien kun je de horizon go app side loaden (handmatig installeren met het apk bestand) en installeren op de android tv? Andere optie is misschien casten vanaf een tablet of telefoon naar de tv. https://support.google.com/androidtv/answer/6123347?hl=en
634-5789 wrote:
Ik wil graag TV kjken via mijn Android TV (Nvidia Shield) en Kodi. Helaas kan dat nog niet. . Waarom kan dit bij CAIWAY wel?
Waarom kan ik de TV streams niet als HD stream op het netwerk bekijken? Coax is zooooo 1960.. Bovendien moet ik dan via de vastgestelde volgorde zappen, langs dat irritante zenders als Disney, info en sportkanalen.
wootje wrote:
Ik heb het werkend gekregen op een Sony TV met Android (je hebt wel een muis nodig, afstandsbedieding werkt niet goed in de Horizon Go app):
1. Verkrijg het APK bestand (bijvoorbeeld met een APK downloader - is te vinden in de Play Store) en plaats het op een USB stick
2. Sluit een muis aan op de TV (via USB of bluetooth)
3. Zorg dat installeren vanuit onbekende bronnen is toegestaan
4. Zorg dat een file explorer is geïnstalleerd (ES File Explorer kun in vinden in de Play Store op je TV)
5. Plaats de USB stick in de TV
6. Open de file explorer en installeer het APK bestand
Als de interface in Portrait modus wordt weergegeven, installeer dan Handheld App Launcher (ook te vinden in de Play Store op je TV) en selecteer in de instellingen dat je altijd Landscape modus wilt gebruiken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.