Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jelle boot wrote:
ziggo app horizon app loopt vast bij casten naar de onderstaande tv
ik cast van af android tablet ,telefoon en ios beide loopt vast
de app start je ziet het logo en daarna zwart beeld
Philips 43 inch Ultra HD TV 43PUS6401 android tv
via chrome cast werkt het wel maar daar heb ik geen android tv voor gekocht
sandersoft wrote:
Ik heb de Horizon app ook op mijn android tv geinstalleerd (Mi box met android 6.0) maar kan het beeld niet schermvullend maken. iemand dit ook?
The Adder wrote:Jelle boot wrote:
ziggo app horizon app loopt vast bij casten naar de onderstaande tv
ik cast van af android tablet ,telefoon en ios beide loopt vast
de app start je ziet het logo en daarna zwart beeld
Philips 43 inch Ultra HD TV 43PUS6401 android tv
via chrome cast werkt het wel maar daar heb ik geen android tv voor gekocht
Ook zojuist een 43PUS6401 gekocht, misschien wel bij dezelfde iWinkel 😉 Ik heb hetzelfde probleem: wanneer ik vanuit de Ziggo App naar de TV wil casten wordt de verbinding wel gemaakt maar een vervolg komt er niet (blijft in een oneindige loop). Hetzelfde bij de NPO en TED app trouwens. De google apps, zoals ScreenCast, Chrome en YouTube werken werken wel perfect....
Vanochtend met Philips gechat, echter geen oplossing gevonden (werd doorverwezen naar Google en Ziggo, heeft niets met de TV te maken....)
N.N. wrote:
Mijns inziens heeft een ZiggoGo-app laden op een TV totaal geen nut, want de TV is toch al een apparaat om tv mee te kijken, of zie ik het verkeerd???!!!:?
Vlaetje wrote:
Geen reactie. Maar hoe verwijder ik deze?
level4 wrote:Vlaetje wrote:
Hoe verwijderd u wat precies ? De App ?
Vlaetje wrote:level4 wrote:Vlaetje wrote:
Mijn bericht
level4 wrote:Vlaetje wrote:level4 wrote:Vlaetje wrote:
Mijn bericht
Niet.. Berichten eenmaal geplaatst kunnen niet worden verwijderd, slechts worden aangepast voor een korte periode.
Maar mag ik vragen waarom u dat vraagt in uw allereerste bericht op dit forum ? Er was voor dat bericht nog weinig om te verwijderen ? Misschien begrijp ik het toch verkeerd.
Vlaetje wrote:
Ik tikte per ongeluk op reageer en wist niet hoe ik terug moest. Maar t maakt niet uit eigenlijk dus ?
deheide wrote:
Altijd de baas over je eigen tv
Kom je thuis na een dag hard werken, is je plek op de bank ingenomen. Met de Ziggo GO app is dit verleden tijd. Je maakt namelijk van elk scherm je tv en kijkt waar je wilt.
is dit misleiding?
Staat iets bij van "Met de Ziggo GO app ...... van elk scherm je tv" .
acoster wrote:deheide wrote:
Kom je thuis na een dag hard werken, is je plek op de bank ingenomen. Met de Ziggo GO app is dit verleden tijd. Je maakt namelijk van elk scherm je tv en kijkt waar je wilt.
is dit misleiding?
Waarom zou het misleiding zijn volgens jou?
In principe is dat mogelijk, al zal je voor sommige schermen wel wat moeten doen om het voor elkaar te krijgen (bv. een Chromecast....)
deheide wrote:acoster wrote:deheide wrote:
is dit misleiding?
Waarom zou het misleiding zijn volgens jou?
In principe is dat mogelijk, al zal je voor sommige schermen wel wat moeten doen om het voor elkaar te krijgen (bv. een Chromecast....)
Bdankt voor een reactie.
Ik ben heel tevrede over hoe het werkt op de telefoon, tablet en pc.
Volgens u moet ik een extra apparaat aan mijn tv sluiten wat ik niet nodig heb bij mijn andere schermen (telefoon.. etc etc.).
Nee, ik moet nog een horizon box nemen of ci+ kaart. Wat ik ook gedaan heb.
Er wordt nergens gesproken dat het niet werkt op een androit tv. En reclame maken dat op iedere scherm ... .dat is misleidende reclame volgens mij.
Mvg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.