1
Vraag
2
Reacties
the dutch docto

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ziggo GO app voor android TV?

Graag overleg ik het volgende 🙂 Ik heb een 4K android TV gekocht, maar ondertussen ben ik er achtergekomen dat Unknown sources door Philips is uitgezet. Dit is uiteraard te begrijpen.
Maar eigenlijk wil ik niet eens een hele gekke app installeren, maar de Horizon Go app.

Ik heb geen COAX door mijn huis lopen dus dit is nodig om TV te kunnen kijken in mijn Slaapkamer. Nu baal ik ontzettend dat deze TV dit niet ondersteund waar er Android op staat. Ik hoor graag of jullie met mij samen tot een oplossing kunnen komen. 🙂

Willen jullie alsjeblieft de app toegang geven voor Andoid TV in de playstore? Ik heb op verschillende forums gelezen dat het wenselijk is voor een grote groep gebruikers van jullie. Ook omdat jullie airplay en chromecast hebben uitgezet.

Ik kreeg net al een antwoord vanuit de mail dat jullie ''natuurlijk'' willen dat je een horizon go box er tussen zetten. Maar het is niet van deze tijd dat jullie geen airplay of chromecast ondersteunen.

Ik heb met Phillips en Google gemaild en het is de Keuze van Ziggo om de app niet beschikbaar te stellen voor android tv. hij staat wel in de playstore maar niet in de playstore voor android TV.
Willen jullie er alsjeblieft over nadenken om de horizon go app in de playstore te zetten voor android tv?
69 Reacties 69
Meldingen
Aan Uit
Bayar1992

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welke versie gebruikje?
Jelle boot

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
horizon go en ziggo go alle 2 zelfde probleem, je ziet het logo laden op je scherm dan hoor ie over te schakelen en krijg je zwart beeld

alle andere dingen zoals youtube kan ik gewoon casten met de tv, tv ook al geruild voor andere zelfde probleem
The Adder

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jelle boot wrote:
ziggo app horizon app loopt vast bij casten naar de onderstaande tv
ik cast van af android tablet ,telefoon en ios beide loopt vast
de app start je ziet het logo en daarna zwart beeld

Philips 43 inch Ultra HD TV 43PUS6401 android tv
via chrome cast werkt het wel maar daar heb ik geen android tv voor gekocht

Ook zojuist een 43PUS6401 gekocht, misschien wel bij dezelfde iWinkel 😉 Ik heb hetzelfde probleem: wanneer ik vanuit de Ziggo App naar de TV wil casten wordt de verbinding wel gemaakt maar een vervolg komt er niet (blijft in een oneindige loop). Hetzelfde bij de NPO en TED app trouwens. De google apps, zoals ScreenCast, Chrome en YouTube werken werken wel perfect....

Vanochtend met Philips gechat, echter geen oplossing gevonden (werd doorverwezen naar Google en Ziggo, heeft niets met de TV te maken....)
Verwijderd account
Niet van toepassing
Mijns inziens heeft een ZiggoGo-app laden op een TV totaal geen nut, want de TV is toch al een apparaat om tv mee te kijken, of zie ik het verkeerd???!!!:?
joeyettt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sandersoft wrote:
Ik heb de Horizon app ook op mijn android tv geinstalleerd (Mi box met android 6.0) maar kan het beeld niet schermvullend maken. iemand dit ook?

Is dit inmiddels gelukt? Heb hetzelfde probleem.
Jelle boot

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
The Adder wrote:
Jelle boot wrote:
ziggo app horizon app loopt vast bij casten naar de onderstaande tv
ik cast van af android tablet ,telefoon en ios beide loopt vast
de app start je ziet het logo en daarna zwart beeld

Philips 43 inch Ultra HD TV 43PUS6401 android tv
via chrome cast werkt het wel maar daar heb ik geen android tv voor gekocht

Ook zojuist een 43PUS6401 gekocht, misschien wel bij dezelfde iWinkel 😉 Ik heb hetzelfde probleem: wanneer ik vanuit de Ziggo App naar de TV wil casten wordt de verbinding wel gemaakt maar een vervolg komt er niet (blijft in een oneindige loop). Hetzelfde bij de NPO en TED app trouwens. De google apps, zoals ScreenCast, Chrome en YouTube werken werken wel perfect....

Vanochtend met Philips gechat, echter geen oplossing gevonden (werd doorverwezen naar Google en Ziggo, heeft niets met de TV te maken....)
Jelle boot

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
beste the adder

heb je al een oplossing? ik heb ook ziggo gebeld ivm dit probleem, ze zijn er mee bezig en hebben ook contact met philips er over, dit was in december ergens.

voor de mensen die niet snappen waarom je ziggo zou streamen casten.

als je geen kabel naar je slaapkamer hebt voor de ontvanger en ook niet wilt of kunt aanleggen is via de app vanaf je tablet of mobil naar je tv casten toch best erg handig.
slinden77

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
N.N. wrote:
Mijns inziens heeft een ZiggoGo-app laden op een TV totaal geen nut, want de TV is toch al een apparaat om tv mee te kijken, of zie ik het verkeerd???!!!:?

Gezien het aantal bovenstaande reacties lijkt je vraag me retorisch en overbodig.

PS: niet iedereen gebruikt zijn apparatuur op dezelfde manier en/ of in dezelfde situatie.
Jelle boot

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
er is een nieuwe android update voor de tv, helaas helpt deze niet het probleem op te lossen
Daveklink

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo juist via vele omwegen ziggoapp op mijn firestick gezet werkt goed maar moet makkelijker kunnen ! Moet dus ook mogelijk zijn op android tv !! Die heb ik niet dus kan het niet testen
Vlaetje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen reactie. Maar hoe verwijder ik deze?
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Vlaetje wrote:

Hoe verwijderd u wat precies ? De App ?
Vlaetje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
level4 wrote:
Vlaetje wrote:

Mijn bericht
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Vlaetje wrote:
level4 wrote:
Vlaetje wrote:

Mijn bericht

Niet.. Berichten eenmaal geplaatst kunnen niet worden verwijderd, slechts worden aangepast voor een korte periode.

Maar mag ik vragen waarom u dat vraagt in uw allereerste bericht op dit forum ? Er was voor dat bericht nog weinig om te verwijderen ? Misschien begrijp ik het toch verkeerd.
Vlaetje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
level4 wrote:
Vlaetje wrote:
level4 wrote:
Vlaetje wrote:

Mijn bericht

Niet.. Berichten eenmaal geplaatst kunnen niet worden verwijderd, slechts worden aangepast voor een korte periode.

Maar mag ik vragen waarom u dat vraagt in uw allereerste bericht op dit forum ? Er was voor dat bericht nog weinig om te verwijderen ? Misschien begrijp ik het toch verkeerd.

Ik tikte per ongeluk op reageer en wist niet hoe ik terug moest. Maar t maakt niet uit eigenlijk dus ?
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Vlaetje wrote:

Ik tikte per ongeluk op reageer en wist niet hoe ik terug moest. Maar t maakt niet uit eigenlijk dus ?

Welnee :).
deheide

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Altijd de baas over je eigen tv

Kom je thuis na een dag hard werken, is je plek op de bank ingenomen. Met de Ziggo GO app is dit verleden tijd. Je maakt namelijk van elk scherm je tv en kijkt waar je wilt.

is dit misleiding?

Staat iets bij van "Met de Ziggo GO app ...... van elk scherm je tv" .
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
deheide wrote:

Kom je thuis na een dag hard werken, is je plek op de bank ingenomen. Met de Ziggo GO app is dit verleden tijd. Je maakt namelijk van elk scherm je tv en kijkt waar je wilt.

is dit misleiding?

Waarom zou het misleiding zijn volgens jou?
In principe is dat mogelijk, al zal je voor sommige schermen wel wat moeten doen om het voor elkaar te krijgen (bv. een Chromecast....)
deheide

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
acoster wrote:
deheide wrote:

is dit misleiding?

In principe is dat mogelijk, al zal je voor sommige schermen wel wat moeten doen om het voor elkaar te krijgen (bv. een Chromecast....)

Bdankt voor een reactie.
Ik ben heel tevrede over hoe het werkt op de telefoon, tablet en pc.
Volgens u moet ik een extra apparaat aan mijn tv sluiten wat ik niet nodig heb bij mijn andere schermen (telefoon.. etc etc.).
Nee, ik moet nog een horizon box nemen of ci+ kaart. Wat ik ook gedaan heb.
Er wordt nergens gesproken dat het niet werkt op een androit tv. En reclame maken dat op iedere scherm ... .dat is misleidende reclame volgens mij.

Mvg.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
deheide wrote:
acoster wrote:
deheide wrote:

is dit misleiding?

Bdankt voor een reactie.
Ik ben heel tevrede over hoe het werkt op de telefoon, tablet en pc.
Volgens u moet ik een extra apparaat aan mijn tv sluiten wat ik niet nodig heb bij mijn andere schermen (telefoon.. etc etc.).
Nee, ik moet nog een horizon box nemen of ci+ kaart. Wat ik ook gedaan heb.
Er wordt nergens gesproken dat het niet werkt op een androit tv. En reclame maken dat op iedere scherm ... .dat is misleidende reclame volgens mij.

Mvg.

Om de Ziggo Go app te gebruiken heb je geen Horizon-box of CI+ kaart nodig.
Maar "..van elk scherm je tv"... als je al een TV hebt, waarom zou je er dan met de Ziggo Go app nog een keer een TV van maken?? Als je een kabel in de TV doet, kan je TV kijken. :?
Tja..als ze alles moeten gaan opnoemen waar hij niet op werkt, dan ben je wel ff bezig.. denk niet dat dit haalbaar is. Staat ook nergens dat hij wel op Android-TV werkt...
Maar goed, je kan het misleidend vinden..al zou ik ze niet gaan aanklagen ofzo, geef je weinig kans dat je wint 😉