1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
mandatory

Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ziggo GO app voor Android TV te testen?

Komt er nog een versie die wel compatibel is met Android TV (bijvoorbeeld de Sony en Philips televisies?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hoi mandatory
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik zou haast zeggen dat ze deze aan het testen zijn, of gaan testen. Lees deze info maar eens: https://www.totaaltv.nl/nieuws/hoe-kan-je-betatester-van-ziggo-go-op-android-tv-worden/

Zou nog even geduld hebben want zoals in het bericht staat geschreven: de kans dat nieuwe aanmelders voor het betatestteam van Ziggo direct de nieuwe Ziggo GO-app voor Android TV kunnen testen vrij klein is.

Het komt vast wel goed 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes
Ziggo zou Ziggo niet zijn als er in de toekomst weer nieuwe dingen worden bijgezet en ook Android TV voor televisie's.

Voor nu zijn er nog geen berichtgevingen hierover, maar houd de Community goed in de gaten, als er iets nieuws is, dan wordt dit medegedeeld in een nieuw Sticky Topic.
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hoi mandatory
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik zou haast zeggen dat ze deze aan het testen zijn, of gaan testen. Lees deze info maar eens: https://www.totaaltv.nl/nieuws/hoe-kan-je-betatester-van-ziggo-go-op-android-tv-worden/

Zou nog even geduld hebben want zoals in het bericht staat geschreven: de kans dat nieuwe aanmelders voor het betatestteam van Ziggo direct de nieuwe Ziggo GO-app voor Android TV kunnen testen vrij klein is.

Het komt vast wel goed 🙂
Serghino

Level 6
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 41Likes
Ik denk dat de topicstarter bedoelt of de ziggo go app voor Android TV (Sony, Nvidia shield, Mi Box S) er op KORTE termijn nog gaat komen. De verwijzing naar de aankondiging in oktober/november vorig jaar zegt al een boel net zoals de aankondiging van de 4k box iets van 2 jaar geleden.

Het Android TV platform is wellicht in NL op het moment nog niet zo booming maar wanneer je gewoon FHD of UHD tv (Ziggo Go) kan kijken hierop zal dit een ander verhaal worden. Wellicht dat Ziggo zelfs zelf "bruikleen hdmi android tv sticks" kan leveren. Modem van Ziggo, 5ghz wifi door het hele huis en in alle tv's een hdmi stick.

Sowieso is er na de launch van de Next box geen mogelijkheid meer voor een 2e/3e kastje in de slaapkamer. Coax hebben we daar natuurlijk niet meer aangezien de Mediabox Extra via ethernet kon (liever 5ghz wifi maar dat werkte voor geen meter).

Ik heb Netflix op mijn android telefoon, android tablet, android tv kastje, samsung tv, telefunken tv, windows pc en windows laptop....Waarom Ziggo Go niet? Enige wat Ziggo moet doen is de app geschikt maken voor een AB en het nieuwe "Next" platform....wat in een aantal landen al maanden draait.
Luke22

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja het duurt allemaal erg lang helaas 😞

Ik hoor dat er getest wordt met bepaald klanten, maar hoe je een aanvraag doet hieraan deel te nemen geen idee.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78819Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23552Likes
Luke22 wrote:
Ja het duurt allemaal erg lang helaas 😞

Ik hoor dat er getest wordt met bepaald klanten, maar hoe je een aanvraag doet hieraan deel te nemen geen idee.

Er is zelfs een apart deel van dit forum voor gereserveerd: Aankomende producttesten en
Ziggo producttesten: Hoe werkt het?
Luke22

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mij er gelijk voor aangemeld!
tfhfony

Level 1
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik ben er voor aangemeld, maar heb niet de hoop nog met deze test mee te kunnen doen. Het is gewoon jammer dat Ziggo ook hier weer zo langzaam mee is. In bijvoorbeeld Polen draait dit platform gewoon.
tfhfony

Level 1
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Voor degene die een beetje handig zijn:

https://tweakers.net/geek/150456/tweaker-krijgt-slowaakse-ziggo-go-app-in-nederland-werkend-op-andro...

Dit werkt dus. Ik heb de app nu draaien op mijn Philips TV. Werkt prima! Menu e.d. is in het Engels, maar je krijgt gewoon de Nederlandse zenders. Replay TV e.d. werkt ook gewoon 🙂
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
En gebruiken op Eigen Risico !!
Mocht er iets mis gaan, Ziggo is hier dan niet verantwoordelijk voor :wink:
ezra070

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
tfhfony wrote:
Voor degene die een beetje handig zijn:

https://tweakers.net/geek/150456/tweaker-krijgt-slowaakse-ziggo-go-app-in-nederland-werkend-op-andro...
Dit werkt dus. Ik heb de app nu draaien op mijn Philips TV. Werkt prima! Menu e.d. is in het Engels, maar je krijgt gewoon de Nederlandse zenders. Replay TV e.d. werkt ook gewoon 🙂

Ik ga er mee aan de slag! 🙂

Als de Slowaakse tak van Ziggo al gebruik kan maken van deze app, blijft het een groot mysterie waarom dit niet in Nederland kan.