Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Bjorn1977
Level 2

Ziggo GO app toont alleen sportzenders

 

Ik heb alleen de 3 ziggo free sportzenders in de Ziggo Go app.

 

Op mijn tv via de minibox heb ik wel alle zenders tot mijn beschikking. 
Ben eerder klant bij ziggo geweest. In de ziggo Vodafone app staan al mijn abonnementen op inactief. 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Maar heb je wel een nieuw account aangemaakt onder je nieuwe klantnummer @Bjorn1977? Ik zal in elk geval de oude voor je verwijderen. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Goedenavond @Bjorn1977 


@Bjorn1977  schreef:

In de ziggo Vodafone app staan al mijn abonnementen op inactief. 


Als u op de Mediabox Next Mini alle zenders kunt ontvangen en u heeft het juiste abonnement, dan zou u deze zenders óók via de Ziggo Go app moeten kunnen bekijken.


Ziggo Go app gebruikt u op een tablet of telefoon?

Wat u kunt proberen is om uit te loggen op uw tablet of telefoon via :ab_profielen: Profiel linksboven in het scherm, daarna naar :interface_go_instellingen: Instellingen, daarna naar Account en instellingen en onderaan het scherm kunt u uitloggen.

Verwijder daarna de Ziggo Go app.

Laat uw uw telefoon of tablet opnieuw opstarten (uit en aanzetten).

Download en installeer opnieuw de Ziggo Go app en als u weer opnieuw inlogt, dan is de kans groot dat alle zenders weer werken.

Laat maar weten of het werkt.

 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je met je nieuwe klantnummer al een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt en heb je die nieuwe inlog gegevens gebruikt bij de Ziggo Go app?

Want je oude Mijn Ziggo met het oude klantnummer werkt niet meer na een periode geen abonnement.

0 Kudos
Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

Werkt helaas niet, blijft alleen sportzenders geven.

0 Kudos
Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

Mijn oude klantnummer is gebruikt zag ik. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat bedoel je met: "Mijn oude klantnummer is gebruikt zag ik. "

0 Kudos
Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

Oude klantnummer is weer geactiveerd door ziggo, er is geen nieuw klantnummer gemaakt. Voor het nieuwe abonnement.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Bjorn1977 Dat is vreemd, want dat komt eigenlijk niet voor, kijk nog eens goed in de bevestiging of latere mailcontact van je nieuwe abonnement naar het klantnummer.

0 Kudos
Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

Dubbel check gedaan: is echt het oude klantnummer uit 2023!

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Bjorn1977 

 

Goed dat je je even op de Community hebt gemeld. Mijn vermoeden en volgens mij ook die van @Bert lijken in deze juist te zijn.

Jij hebt een account aangemaakt met een oud klantnummer, terwijl je juist een nieuw account moet aanmaken met het nieuwe klantnummer.

Ik wil je verzoeken de e-mails en communicatie vanuit ons na te gaan, daarin vind je altijd een klantnummer. Jouw klantnummer begint namelijk met 518 🙂

Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

Inderdaad dat leek de oplossing. Inderdaad het andere nummer gevonden, echter krijg de boel niet goed ingelogd. Lijkt nu dat er meerdere accounts door elkaar lopen. Zijn deze niet allemaal te verwijderen?

in proberen te loggen met meerdere mailadressen maar niks werkt meer.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Bjorn1977

Wat gaat er precies mis? Want als het goed is heb je een nieuw account aangemaakt met je nieuwe klantnummer en zou je met die gegevens in moeten kunnen loggen.

0 Kudos
Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

Bij inloggen blijft de app alleen sportzenders geven.

bij inloggen in de app schiet het account terug naar de oude klantgegevens. Krijg nergens mijn nieuwe klantgegevens tevoorschijn 

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Maar heb je wel een nieuw account aangemaakt onder je nieuwe klantnummer @Bjorn1977? Ik zal in elk geval de oude voor je verwijderen. 

0 Kudos
Ga naar reactie
Bjorn1977
Level 2
Topicstarter

 Bedankt! Alles werkt weer naar behoren