Ik heb alleen de 3 ziggo free sportzenders in de Ziggo Go app.
Op mijn tv via de minibox heb ik wel alle zenders tot mijn beschikking.
Ben eerder klant bij ziggo geweest. In de ziggo Vodafone app staan al mijn abonnementen op inactief.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Maar heb je wel een nieuw account aangemaakt onder je nieuwe klantnummer @Bjorn1977? Ik zal in elk geval de oude voor je verwijderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @Bjorn1977
@Bjorn1977 schreef:
In de ziggo Vodafone app staan al mijn abonnementen op inactief.
Als u op de Mediabox Next Mini alle zenders kunt ontvangen en u heeft het juiste abonnement, dan zou u deze zenders óók via de Ziggo Go app moeten kunnen bekijken.
Ziggo Go app gebruikt u op een tablet of telefoon?
Wat u kunt proberen is om uit te loggen op uw tablet of telefoon via Profiel linksboven in het scherm, daarna naar Instellingen, daarna naar Account en instellingen en onderaan het scherm kunt u uitloggen.
Verwijder daarna de Ziggo Go app.
Laat uw uw telefoon of tablet opnieuw opstarten (uit en aanzetten).
Download en installeer opnieuw de Ziggo Go app en als u weer opnieuw inlogt, dan is de kans groot dat alle zenders weer werken.
Laat maar weten of het werkt.
Heb je met je nieuwe klantnummer al een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt en heb je die nieuwe inlog gegevens gebruikt bij de Ziggo Go app?
Want je oude Mijn Ziggo met het oude klantnummer werkt niet meer na een periode geen abonnement.
Werkt helaas niet, blijft alleen sportzenders geven.
Mijn oude klantnummer is gebruikt zag ik.
Wat bedoel je met: "Mijn oude klantnummer is gebruikt zag ik. "
Oude klantnummer is weer geactiveerd door ziggo, er is geen nieuw klantnummer gemaakt. Voor het nieuwe abonnement.
@Bjorn1977 Dat is vreemd, want dat komt eigenlijk niet voor, kijk nog eens goed in de bevestiging of latere mailcontact van je nieuwe abonnement naar het klantnummer.
Dubbel check gedaan: is echt het oude klantnummer uit 2023!
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemiddag @Bjorn1977
Goed dat je je even op de Community hebt gemeld. Mijn vermoeden en volgens mij ook die van @Bert lijken in deze juist te zijn.
Jij hebt een account aangemaakt met een oud klantnummer, terwijl je juist een nieuw account moet aanmaken met het nieuwe klantnummer.
Ik wil je verzoeken de e-mails en communicatie vanuit ons na te gaan, daarin vind je altijd een klantnummer. Jouw klantnummer begint namelijk met 518 🙂
Inderdaad dat leek de oplossing. Inderdaad het andere nummer gevonden, echter krijg de boel niet goed ingelogd. Lijkt nu dat er meerdere accounts door elkaar lopen. Zijn deze niet allemaal te verwijderen?
in proberen te loggen met meerdere mailadressen maar niks werkt meer.
Goedemorgen @Bjorn1977,
Wat gaat er precies mis? Want als het goed is heb je een nieuw account aangemaakt met je nieuwe klantnummer en zou je met die gegevens in moeten kunnen loggen.
Bij inloggen blijft de app alleen sportzenders geven.
bij inloggen in de app schiet het account terug naar de oude klantgegevens. Krijg nergens mijn nieuwe klantgegevens tevoorschijn
Maar heb je wel een nieuw account aangemaakt onder je nieuwe klantnummer @Bjorn1977? Ik zal in elk geval de oude voor je verwijderen.
Bedankt! Alles werkt weer naar behoren
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.