Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 499Reacties
  • 12Oplossingen
  • 76Likes

Ziggo GO app - programma's terugkijken niet mogelijk om te pauzeren

Ik kan wel dingen terugkijken via de Ziggo go app als ik via Chromecast het terugkijk maar ik kan het niet pauzeren wat kan ik daar aan doen? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 839Reacties
  • 87Oplossingen
  • 202Likes

Bedankt voor jouw melding en geduld, @Richard1993
Helaas moet ik op het laatste nogmaals een beroep doen. De fix is helaas niet doorgegaan. Wanneer het wel opgelost wordt is helaas nog niet bekend. Zodra we meer weten komen we hierop terug in dit topic.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb
Expert
Expert
  • 9573Reacties
  • 1748Oplossingen
  • 2907Likes

Kijk hier.

pauzeknop tijdens streamen werkt niet - Ziggo Community

''Het probleem is inderdaad helaas nog aanwezig. De oplossing laat nog even op zich wachten, sorry hiervoor! De verwachting is dat het komende maandag wordt gefikst.''

Richard1993!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 499Reacties
  • 12Oplossingen
  • 76Likes

Ik wacht het even af. Of het morgen opgelost is. 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 839Reacties
  • 87Oplossingen
  • 202Likes

Bedankt voor jouw melding en geduld, @Richard1993
Helaas moet ik op het laatste nogmaals een beroep doen. De fix is helaas niet doorgegaan. Wanneer het wel opgelost wordt is helaas nog niet bekend. Zodra we meer weten komen we hierop terug in dit topic.

Bekijk in context

Richard1993!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 499Reacties
  • 12Oplossingen
  • 76Likes

Graag gedaan ik hoop dat het snel opgelost is ik hou sws dit topic in de gaten. 

OK29
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maandag opgelost ? was 13 sept. nu donderderdag 16 Sept. Ik heb dit pobleem op 12 aug. gemeld

alleen op de app van ziggo go kan ik niet pauzeren , NPO , KIJK,  etc, kan ik gewoon pauzeren.

Ik doe zoals eerder aangegeven   FF teruglijken op je telefoon , pauzeren, koffie halen of zo iets en  opnieuw

casten naar de TV , het is niet anders