1
Vraag
2
Reacties
Joostenamy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app opnemen

Hallo,

Sinds één week hebben we de mediabox Next. We proberen via de app op te nemen, maar helaas krijgen we dat niet voor elkaar. 

Kunnen jullie ons verder helpen?

Met vriendelijk groet

Joost en Amy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Joostenamy,

Welkom op de Community! Ook leuk dat er gebruik wordt gemaakt van een Mediabox Next. 360 graden tv kijken is hiermee mogelijk, al is kunnen opnemen via Ziggo Go dan natuurlijk ook wenselijk. Vervelend dat dit nog niet is gelukt!

Via de volgende stappen horen jullie het te kunnen instellen. Laten jullie anders weten waar je tegenaan loopt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Maxverstppp1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Community, 

 

Ik krijg volgende melding:

Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.

 

Ik heb geen wijziging in mijn abonnement doorgevoerd en heb tevens geprobeerd app te verwijderen/wachtwoord te wijzigen/vodafone gekoppeld. Mijnziggo werkt wel. 

 

Graag hulp!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Maxverstppp1 1 topic is voldoende, 2 geven vaak verwarring en dubbele acties die elkaar wel eens in de weg kunnen gaan zitten met nog meer problemen tot gevolg.

 

Blijf in het volgende topic reageren: Ziggogo // inloggen is momenteel niet mogelijk. Pr... - Ziggo Community

Maxverstppp1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert Klopt, ik had/heb alleen geen idee hoe deze post te verwijderen

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Joostenamy,

Welkom op de Community! Ook leuk dat er gebruik wordt gemaakt van een Mediabox Next. 360 graden tv kijken is hiermee mogelijk, al is kunnen opnemen via Ziggo Go dan natuurlijk ook wenselijk. Vervelend dat dit nog niet is gelukt!

Via de volgende stappen horen jullie het te kunnen instellen. Laten jullie anders weten waar je tegenaan loopt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic