1
Vraag
2
Reageer en help mee
Zandvoort 42

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO app op iPad Pro sluit willekeurig af (crasht)

Sinds Juni dit jaar heb ik wekelijks contact met de helpdesk/klantenservice van Ziggo over een probleem dat ik ervaar met de Ziggo go app op de Ipad (Ipad Pro).

Wanneer ik 's avonds via de tv-gids een programma terugkijk, springt hij zonder enige reden terug naar het bureaublad van de Ipad.  Als ik het programma opnieuw selecteer is het heel soms mogelijk om door te spoelen of verder te kijken. 

Heb alle standaard oplossingen in overleg met Ziggo gedaan (Modem & Ipad opnieuw opstarten,

app verwijderen/opnieuw installeren, kijken via de browser, de laatste update app installeren).

De software van de Ipad is up-to-date.

 

Niets maar dan ook niets helpt!!! 

 

Aangezien Ziggo helpdesk het zelf nu ook niet meer weet is de community de "oplossing". Persoonlijk vind ik dit een blamage!

 

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Reacties
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi allen,

 

De meest recente versie van Ziggo GO (4.44.5618) bevat een fix voor crashes op iOS-apparaten. Dit gaat echter niet op voor alle scenario's. Willen jullie laten weten of het met de laatste update nog steeds voorkomt en/of iets is veranderd? Alvast bedankt!

 

@Zandvoort 42 @Pedrovana @Jenny1 @Sp2 @sjoerd001 @Karin2 

73 Reacties 73
Pedrovana

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Terug naar het hoofdmenu van Ziggo Go.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @Pedrovana,

 

Heb je dit de afgelopen periode nog ervaren?

Pedrovana

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

de afgelopen periode niet meer voor gekomen.

sjoerd001

Level 6
  • 83Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

@Alex 

Op mijn ipad 8 heb ik geen crashes meer bij de laatste update 4.44.5618+2617

Er blijven nog wel een paar issues over zoals het niet aanmaken van een bookmark, terugkijken van een uitzending blijft een probleem wanneer dat blok eindigt en gaat dan naar de live uitzending in plaats van het volgende blok, en nog een paar waar ik mij niet echt persoonlijk aan erger, maar kan irritant worden.

Voor mij niet erg irritant. Ben nu blij dat het beter werkt.

 

David2022

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij  op mijn nieuwe Samsung Galaxy Tab A8 2022 gebeurt het nog steeds  om de haverklap. Je kunt er gewoon bij staan te wachten om te zien dat hij er uitvliegt. Na ca 5 minuten is het al zover.

Bijna onwerkbaar.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @David2022 - Je maakt gebruik van een Samsung Galaxy, ik stel voor dat we die issues hier verder bespreken. Hier focussen we ons op iPads.

David2022

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alex,
Is het nog gelukt om mijn sessies te bestuderen wat er nu misgaat?

Jenny1

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex, het probleem bestaat nog steeds.  iPad Air 2. Ziggo versie 4.44.5618+2617.

Crasht vaak rond de 55e minuut. Commerciële zenders na een van de laatste reclameblokken (kan dan niet terug naar het moment van de crash). 

Pedrovana

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

de afgelopen periode heb ik geen crash o.i.d. meer mee gemaakt.

freddyfluweel

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

op mijn gloednieuwe Google tv is de mediabox niet meer nodig. Ziggo go staat er op als een app. Dagelijks chrast de app na een paar minuten. Ach, Ziggo kan geen app bouwen, dat is wel duidelijk. Dit probleem is er al jaren vanaf het begin. Straks Delta glasvezel en een andere tv provider. Ik zie er naar uit.

Jenny1

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alex, vanavond 2x geprobeerd de finale van Het Perfecte Plaatje te zien. En opnieuw van begin af aan (verder kijken geen optie ). Crash ook 2x getimed. En zoals ik al eerder meldde: de crash vond opnieuw 2x na 55 minuten plaats. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @freddyfluweel - Je geeft aan dat je dit probleem al jaren hebt, maar ik vind geen andere berichten hierover van je. Er is bij ons geen collectief issue 'al jaren' bekend, dus we hebben dan echt meer informatie nodig.

 

@Jenny1 - Vooral heel gek dat het een vast tijdstip is geweest. Dat is ook niet toen het volgende programma begon. Ik heb het net in de browser geprobeerd, maar de 55e minuut is in ieder geval midden in het programma toch? Het is exact hetzelfde moment? Dan zou ik verwachten dat er ergens iets wordt ingeladen, maar we kunnen de vinger nog niet op de zere plek leggen.

mimi

Level 3
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo werkt zo slecht doordat ze vrijwel alles te veel ingewikkeld beveiligen waardoor de rekenkracht van je computer het niet meer bij kan houden.

Djeekie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is nu inmiddels januari en ook ik heb nog steeds ook maandenlang dezelfde problemen….en ook ik werd verwezen naar deze community. De medewerkers aan de helpdesk kunnen er ook weinig aan doen. Het ligt aan de makers van deze app. En er komt maar geen oplossing…ben er helemaal klaar mee. Voorheen nooit problemen gehad. Maar het zou fijn zijn om weer (met name op de commerciële zenders) ongestoord een uitzending te kunnen bekijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic