Zandvoort 42

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo GO app op iPad Pro sluit willekeurig af (crasht)

Sinds Juni dit jaar heb ik wekelijks contact met de helpdesk/klantenservice van Ziggo over een probleem dat ik ervaar met de Ziggo go app op de Ipad (Ipad Pro).

Wanneer ik 's avonds via de tv-gids een programma terugkijk, springt hij zonder enige reden terug naar het bureaublad van de Ipad.  Als ik het programma opnieuw selecteer is het heel soms mogelijk om door te spoelen of verder te kijken. 

Heb alle standaard oplossingen in overleg met Ziggo gedaan (Modem & Ipad opnieuw opstarten,

app verwijderen/opnieuw installeren, kijken via de browser, de laatste update app installeren).

De software van de Ipad is up-to-date.

 

Niets maar dan ook niets helpt!!! 

 

Aangezien Ziggo helpdesk het zelf nu ook niet meer weet is de community de "oplossing". Persoonlijk vind ik dit een blamage!

 

148 Reacties 148
Pedrovana

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Terug naar het hoofdmenu van Ziggo Go.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Pedrovana,

 

Heb je dit de afgelopen periode nog ervaren?

Pedrovana

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

de afgelopen periode niet meer voor gekomen.

sjoerd001

Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

@Alex 

Op mijn ipad 8 heb ik geen crashes meer bij de laatste update 4.44.5618+2617

Er blijven nog wel een paar issues over zoals het niet aanmaken van een bookmark, terugkijken van een uitzending blijft een probleem wanneer dat blok eindigt en gaat dan naar de live uitzending in plaats van het volgende blok, en nog een paar waar ik mij niet echt persoonlijk aan erger, maar kan irritant worden.

Voor mij niet erg irritant. Ben nu blij dat het beter werkt.

 

David2022

Level 3
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Bij mij  op mijn nieuwe Samsung Galaxy Tab A8 2022 gebeurt het nog steeds  om de haverklap. Je kunt er gewoon bij staan te wachten om te zien dat hij er uitvliegt. Na ca 5 minuten is het al zover.

Bijna onwerkbaar.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @David2022 - Je maakt gebruik van een Samsung Galaxy, ik stel voor dat we die issues hier verder bespreken. Hier focussen we ons op iPads.

David2022

Level 3
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Alex,
Is het nog gelukt om mijn sessies te bestuderen wat er nu misgaat?

Jenny1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Alex, het probleem bestaat nog steeds.  iPad Air 2. Ziggo versie 4.44.5618+2617.

Crasht vaak rond de 55e minuut. Commerciële zenders na een van de laatste reclameblokken (kan dan niet terug naar het moment van de crash). 

Pedrovana

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

de afgelopen periode heb ik geen crash o.i.d. meer mee gemaakt.

freddyfluweel

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

op mijn gloednieuwe Google tv is de mediabox niet meer nodig. Ziggo go staat er op als een app. Dagelijks chrast de app na een paar minuten. Ach, Ziggo kan geen app bouwen, dat is wel duidelijk. Dit probleem is er al jaren vanaf het begin. Straks Delta glasvezel en een andere tv provider. Ik zie er naar uit.

Jenny1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alex, vanavond 2x geprobeerd de finale van Het Perfecte Plaatje te zien. En opnieuw van begin af aan (verder kijken geen optie ). Crash ook 2x getimed. En zoals ik al eerder meldde: de crash vond opnieuw 2x na 55 minuten plaats. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @freddyfluweel - Je geeft aan dat je dit probleem al jaren hebt, maar ik vind geen andere berichten hierover van je. Er is bij ons geen collectief issue 'al jaren' bekend, dus we hebben dan echt meer informatie nodig.

 

@Jenny1 - Vooral heel gek dat het een vast tijdstip is geweest. Dat is ook niet toen het volgende programma begon. Ik heb het net in de browser geprobeerd, maar de 55e minuut is in ieder geval midden in het programma toch? Het is exact hetzelfde moment? Dan zou ik verwachten dat er ergens iets wordt ingeladen, maar we kunnen de vinger nog niet op de zere plek leggen.

mimi

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo werkt zo slecht doordat ze vrijwel alles te veel ingewikkeld beveiligen waardoor de rekenkracht van je computer het niet meer bij kan houden.

Djeekie

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is nu inmiddels januari en ook ik heb nog steeds ook maandenlang dezelfde problemen….en ook ik werd verwezen naar deze community. De medewerkers aan de helpdesk kunnen er ook weinig aan doen. Het ligt aan de makers van deze app. En er komt maar geen oplossing…ben er helemaal klaar mee. Voorheen nooit problemen gehad. Maar het zou fijn zijn om weer (met name op de commerciële zenders) ongestoord een uitzending te kunnen bekijken.

sjoerd001

Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

Sinds 15 feb 2023 begon ook voor mij weer de afsluitingen.

Binnen een half uur kijken is alles ok, maar daarna tussen een half uur en een uur als er geen interactie is zoals volume aanpassen of simpelweg het aanraken van het scherm of het inpluggen van een koptelefoon bijft het werken anders stort de app in elkaar en heb ik weer het desktop scherm.

 

Na ca 1 uur sluit de app zichzelf af en moet ik de app weer opstarten vanaf begin om ‘mogelijk’ weer terug te kijken. (geen doorspoelen op commeciele zenders)

 

Ik kijk ook daarom ook bijna geen commerciele zenders meer en alleen diegene waarvan ik door kan spoelen. Betaal daar wel dik voor maar dit is echt belachelijk.

 

Stop meer geld in R&D en communiceer beter met de verschillende afdelingen.

Carmelieten

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ervaren wij sinds februari hetzelfde probleem.

Ipad is voorzien van nieuwste software update en dat geldt ook voor de ziggo go app.

Heel vervelend, zie graag een oplossing hiervoor, maar vrees het ergste als ik hier de reacties lees

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

iPad Mini 4 hier, laatste iPadOS versie, laatste Ziggo go app versie. Zelfde probleem, na ongeveer 20/30 minuten crasht de app naar homescreen/desktop van de iPad. Dit is pas sinds 2/3 weken.
Qua internet prima happy met Ziggo, maar man, het leven van een digitale TV kijker is niet makkelijk af en toe...

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @sjoerd001 , @Carmelieten , @MikeEast,

 

Irritant dat jullie dit nog steeds ervaren. Als ik jullie reacties zo lees, gebeurde het bij zowel de vorige versie, alsook bij de laatste versie die vorige week is uitgekomen. Check toch voor de zekerheid of er niet nog een update klaarstaat in de app store. 

 

Ik ben wel benieuwd of jullie hetzelfde ervaren als wat @sjoerd001 omschrijft: Ervaar je geen/minder crashes als je in de tussentijd iets hebt gedaan, zoals volume aanpassen of het scherm aanraken?

Carmelieten

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex, maakt helaas niks uit of je volume aanpast of scherm aanraakt. Laatste versie van de app is geïnstalleerd.

 

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Check toch voor de zekerheid of er niet nog een update klaarstaat in de app store. 

 

...
Ik ben wel benieuwd of jullie hetzelfde ervaren als wat @sjoerd001omschrijft: Ervaar je geen/minder crashes als je in de tussentijd iets hebt gedaan, zoals volume aanpassen of het scherm aanraken?


Gechecked, en ik heb inderdaad de laatste versie. 
En net wat @Carmelieten ook al aangeeft, maakt niet uit of er interactie met het scherm is of niet.

Uitgelicht topic