Geen lastige stappenplannen meer nodig. Check de video!
Ik doe dit al ruim 1 jaar en het werkt nog steeds perfect.
Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd en wens ik je succes.
Verder gebruik ik de app NETFLIX APP STARTER ook te vinden in google play store, daarmee kan ik nu met 1 druk op de knop van de afstandsbediening Horizon GO openen.
Dat heb ik gedaan omdat ik geen Netflix gebruik op mijn Smart TV, dus voor bedieningsgemak heb ik dat zo ingesteld.
Wat ik hierboven heb beschreven werkt op alle Smart TV's dus niet alleen op die van Philips maar op alle merken Smart TV's.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
KarinSO wrote:
Ik heb een Samsung Smart tv, hier zit geen google play store op, Hoe kan ik de ES file Explorer installeren? En waar vind ik dat ziggo go.apk bestand op mijn windows 10 laptop?
(Het is voor mijn zoontje, hij gaat naar zolder, waar wel bedraad internet ligt, maar geen coaxkabel. Streamen via telefoon of tablet gaat niet, omdat de wifi op zolder heel slecht is en hij geen telefoon of tablet heeft. )
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.