Ik weet niet precies waar nieuwe issues gemeld moeten worden, gezien de overvloed aan issues die er al gemeld zijn betreffende de nieuwe Ziggo Go App.
Sony Android TV (7.0)
- Ziggo app schakelt TV automatisch aan op willekeurige momenten als de app niet volledig afgesloten is. Heeft mij al de nodige gebroken nachten opgeleverd.
- App is enorm traag, en kost je een afstandsbediening.
- Geluid App blijft gewoon doorgaan, ook als je andere apps gebruikt. Wordt dus niet gemute als app naar achtergrond gaat.
- Heb TV al een keer uit moeten zetten omdat deze zo allemachtig heet werd, dat ik bang was dat hij in de fik zou vliegen. Kon de stekker van de voeding niet met de vingers beetpakken.
- Als je programma info bekijkt en dan via back terug naar het programma wil, staat hij plots op andere zender.
- Wat erg vervelend is omdat zender wisselen minimaal 4 a 5 minuten in beslag neemt door de traagheid en de extra handelingen die je uit moet voeren om geen kwart beeld te hebben.
- Door de enorme traagheid en reactie op de afstandsbediening is het soepel scrollen door de zenders en programma’s, zonder het programma zelf te wijzigen helaas niet meer mogelijk.
- Ook op mijn Philips Android is het geen pretje om met de app te werken, dus zeker niet alleen een Sony issue. Duurde bij starten App op Philips meer dan 5 minuten, toen had ik nog steeds de spinner op het zwarte scherm staan… Ben uit frustratie maar wat anders gaan doen. Ook zender wisseling is op de Philips met het nieuwe menu designs een drama. App reageert nauwelijks op afstandsbediening, dus druk je nog naar een keer. Dan na vele seconden vliegt hij vervolgens vele items verder…
Ziggo laat hier toch echt zijn klanten in de steek. Behalve hier op het forum hoor je er niets over. Niet even een mailtje met uitleg en excuus naar alle abonnees. Hoe een zo groot bedrijf zo klein kan zijn in service…. Jammer! 4 weken problemen, en nog steeds geen oplossing.