Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
MBK1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ziggo GO app op Sony Bravia TV: Ingezoomd (kwart) beeld

De app is vernieuwd vandaag zo lijkt het maar het beeld is sterk vergroot en geeft dus maar een klein deel weer van het normale beeld. Alsof er een vergrootglas voor zit. Ik heb geen knop kunnen vinden om het beeld in normaal formaat te krijgen. Bij NPO en Netflix is er geen probleem, bij TV kijken ook niet. Wie het weet mag het zeggen.

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Reacties
  • 635Oplossingen
  • 2267Likes

Hi all,

 

Alle gegevens zijn doorgezet en we werken hard aan een oplossing!

 

Ik deel hier even de tip van @peeth71, hopelijk werkt dat voor jullie ook als tijdelijke workaround.

 

Hello Alex,  je kan het probleem bij Sony omzeilen, ga naar ziggo go en kijk wat je wilt kijken, druk op home van je Sony tv, en ga meteen weer naar ziggo app, dan is het beeld normaal

 

Nieuwe voorbeelden blijven welkom, zorg er dan voor dat je je adresgegevens hebt aangevuld in je profiel en noem hier je model en type Sony TV. Alvast bedankt!



124 Reacties 124
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17772Posts
  • 796Oplossingen
  • 4626Likes

Zit er bij de Ziggo Go geen optie aan de rechter of linker kant deze te vergroten, en als je de app verwijderd via de Appstore en daarna opnieuw installeert wat doet de Ziggo Go App dan. Op AppleTV heb ik geen problemen.

Dan zou het voor Android ook zelfde moeten zijn.

Hatolex
Expert
Expert
  • 582Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@Dave! , volgens mij zijn er breed problemen met de app na de update, ook op Apple TV kan ik je verzekeren. Kijk even op alle storingen zou ik zeggen.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17772Posts
  • 796Oplossingen
  • 4626Likes

Zal hem straks even aan me TV koppelen ik kijk op Monitor TV Apple TV en niet via de Media Box, maar zet hem later wel even op me 4K TV kijken wat ie doet, anders even bij TV instelling van Sony kijken, maar hij is 1080i/p dus het zou beeld vullend moeten zijn. @Hatolex 

Hatolex
Expert
Expert
  • 582Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@Dave! , het ging mij in mijn reactie niet zo zeer op het problem van hem/haar, maar om jouw opmerking over Apple TV. Nou ik kijk ook met Apple TV, maar ik heb maar spotify aangezet want kijken naar nieuwsuur in ons geval ging echt niet. En ik ben zeker niet de enige.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17772Posts
  • 796Oplossingen
  • 4626Likes

Oke, ik had gister geen probleem met AppleTV en Ziggo Go en draaide zoals het moest, let wel ik heb alles op UTP bekabeld staan, misschien dat een issue.

Hatolex
Expert
Expert
  • 582Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@Dave! , hier ook alles bekabeld en doorgaans super stabiel. Zelfs bij viaplay op zondag bij de F1, nog nooit een hikje gehad.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17772Posts
  • 796Oplossingen
  • 4626Likes

Nee ik ook niet, alles stabiel en de boel werkt naar behoren 😊 en vanwege mijn spierziekte alles op de klik aan en Klik uit, dan kan ik Modem/Cloud/Switch resetten.

D. Huizenga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dit probleem ook als ik de ziggo go app gebruik op mijn Sony Bravia televisie. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. Ik kan ook geen oplossing vinden.

Hatolex
Expert
Expert
  • 582Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@D. Huizenga , ik denk dat we op ziggo moeten wachten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 635Oplossingen
  • 2267Likes

Hi @MBK1 en @D. Huizenga,

 

Wat irritant dat jullie een ingezoomd beeld zien! We zien hier meer meldingen over, maar proberen dit nog wat beter in kaart te brengen. Ik begrijp dat het in ieder geval om een Sony Bravia TV gaat. Casten jullie daarheen? Of heeft de TV zelf een app?

 

Zijn jullie eventueel in de gelegenheid er een foto van te maken? Alvast bedankt!

D. Huizenga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Alex,

 

De TV heeft zelf de app.

Hierbij een foto.

20220609_102940.jpg

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 635Oplossingen
  • 2267Likes

Dank je! Helemaal helder, ik ga er achteraan. Mocht er nieuws zijn, laten we het weten!

Karel.

Gedreven Raadgever
  • 291Posts
  • 29Oplossingen
  • 121Likes

Heb hetzelfde probleem op Sony Bravia KD-55X8508C

 

8DFAA3F3-34B3-48B4-831E-C6C4297DD859.jpeg

 

Build van Ziggo GO TV:

8A0798B8-F180-42D5-A6D4-BD579862A205.jpeg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 635Oplossingen
  • 2267Likes

Hi @MBK1 , @Karel. , @D. Huizenga ,

 

Kunnen jullie controleren of jullie de Ziggo GO app of de Ziggo GO TV App hebben geïnstalleerd? Mocht je het niet zeker weten, wil je dan laten weten waar precies het menu (van Ziggo GO) staat?

D. Huizenga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Alex,

Bij mij is de Ziggo GO TV app geïnstalleerd met versie 4.40.4316.

Karel.

Gedreven Raadgever
  • 291Posts
  • 29Oplossingen
  • 121Likes

 

@Alex 

De Google play store bied alleen Ziggo GO TV app aan op de tv. 

 

Ziggo GO TV — Versie 4.40.4316

 

TV is Sony Bravia KD-55X8508C Bravia 4K 2015

     — Software versie PKG5.457.0193EUB (07-04-2021)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 635Oplossingen
  • 2267Likes

Hi all,

 

Alle gegevens zijn doorgezet en we werken hard aan een oplossing!

 

Ik deel hier even de tip van @peeth71, hopelijk werkt dat voor jullie ook als tijdelijke workaround.

 

Hello Alex,  je kan het probleem bij Sony omzeilen, ga naar ziggo go en kijk wat je wilt kijken, druk op home van je Sony tv, en ga meteen weer naar ziggo app, dan is het beeld normaal

 

Nieuwe voorbeelden blijven welkom, zorg er dan voor dat je je adresgegevens hebt aangevuld in je profiel en noem hier je model en type Sony TV. Alvast bedankt!



D. Huizenga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alex,

Ik heb een Sony Bravia 4k 2015 KD-43X8308C met versie 7.0.

Karel.

Gedreven Raadgever
  • 291Posts
  • 29Oplossingen
  • 121Likes

 

Ziggo GO TV — Versie 4.40.4316

 

TV is Sony Bravia KD-55X8508C Bravia 4K 2015

     — Software versie PKG5.457.0193EUB (07-04-2021)

     — Android versie is 7.0

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates