Alex,
Sinds juni 2022 werkt, na installatie van een compleet nieuwe versie, de Ziggo Go app niet meer naar behoren. Hij was plots tergend traag, maar erger nog het beeld was nog maar voor een kwart zichtbaar, dit terwijl de vorige versie prima zijn werk deed. Ik heb daar destijds melding van gemaakt bij de servicedesk, en later ook op dit forum. Op verzoek heb ik nog alle technische informatie van mijn Sony en Philips TV doorgegeven om Ziggo te helpen een oplossing te vinden voor het probleem. Ik kijk niet veel programma's op het moment van uitzending, maar vooral achteraf. Daar heb ik de Ziggo Go app toch echt voor nodig (TV heeft CI+ kaart, dus heb geen Ziggo mediabox) Ondanks dat maar een deel van het Ziggo aanbod voor mij dus bruikbaar was, ook Movies en Series was niet mee te werken, werd er wel elke maand € 70,- van de rekening afgeschreven. Voor de Philips TV is het kwart beeld probleem inmiddels opgelost, maar de app is nog steeds tergend langzaam. Voor de Sony zijn beide problemen, nu driekwart jaar later, nog steeds actueel. In december heb ik als oplossing zelf maar een Apple TV aangeschaft. Hoewel de Ziggo Go app op dit kastje stikt van de bugs, kan ik wel weer gewoon TV (terug)kijken en de Movies en Series dienst weer gebruiken. Ik ben nu inmiddels klant sinds het begin, het @Home tijdperk, maar Ziggo heeft mij, en met mij velen, hier toch lelijk in de kou laten staan. Wat mij vooral stoort is dat Ziggo niet contact heeft gezocht met de klanten, om te kijken hoe ze de gebrekkige dienstverlening kunnen compenseren. Ik heb vandaag zelf maar weer contact gezocht met de Ziggo service desk, omdat ik van mening ben recht te hebben op compensatie voor een gebrekkige dienstverlening vanaf juni 2022. Er werd mij € 50,- geboden. Misschien wordt het tijd om te kijken naar een andere aanbieder.