1
Vraag
2
Reageer en help mee
boogaard16

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO app op Samsung tv werkt niet lekker

Goededag 

Ik heb net de ziggo go app nieuw  op samsung tv. Maar ik vindt dat de ziggo go  app niet lekker werkt op samsung tv!?

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 16388Posts
  • 3040Oplossingen
  • 7668Likes

Kun je wat specifieker zijn? Met niet lekker werken kun je alle kanten op.

Vanaf je loopt te zeuren tot, ja dat is echt een grote tekortkoming of bug.

boogaard16
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
  • Ik wil ziggo go app opstarten op  samsung tv dat gaat vrij traag moet eerst uit de ziggo go app en dan opnieuw opstarten de app op tv en dan werkt het pas?!?! 
boogaard16
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goededag 

Krijg ik nog antwoord op mijn vraag ?!

Over dat met opstarten ziggo go .app op samsung tv ik moet toch echt eerst uit ziggo go app gaan en dan opnieuw opstarten om dan vervolgens de ziggo go app beter te laten werken en dan gaat  het beter de ziggo go app. . Heb al geregeld problemen bij ziggo go gehad. Hoop nou eens dat het blijft doen werken ziggo /ziggo go. 

Garihd

Level 17
  • 2758Posts
  • 87Oplossingen
  • 1575Likes

@boogaard16 bedoel je alleen de app zelf opnieuw starten? Hoe ga je uit de app middels de Home of terugknop krijg je dan ook de vraag of je de app wil afsluiten?

Waarschijnlijk is hier nog geen goed antwoord op. Uiteindelijk is het nog een beta versie met de nodige te verwachten kinderziektes.

boogaard16
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is inderdaad met het opstarten van de app op samsung tv dat klopt dat is het probleem hopenlijk zijn hier meer klachten over en wordt het probleem doorgeven en wordt eraan gewerkt de ziggo go app op samsung tv. 

Steefb

Level 20
  • 16388Posts
  • 3040Oplossingen
  • 7668Likes

@boogaard16  schreef:

Goededag 

Krijg ik nog antwoord op mijn vraag ?!

Dit is in hoofdzaak een klanten helpen andere klanten forum. Ziggo biedt ondersteuning waar nodig, maar dat staat zeker in het weekend op een laag pitje.

Je bent dus afhankelijk van de welwillendheid en expertise van andere gebruikers.

Die zal bij een pas geïntroduceerde app nog niet hoog zijn. 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 223Posts
  • 36Oplossingen
  • 128Likes

Hi @boogaard16 en goedemorgen!

Een nieuwe app heeft vaak wat kinderziektes, zoals @Garihd al terecht aangeeft! We willen het probleem graag reproduceren om het in onderzoek te nemen.

1. Mag ik daarvoor het modelnummer van de televisie en de laatste softwareversie die erop staat?

2. Schrijf verder de precieze stappen uit die je doorloopt vanaf het moment dat je de app voor het eerst aanzet. Voeg vooral een filmpje toe om het visueel te tonen.

Ik hoor het graag van je!

boogaard16
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie Dennis.

Het betreft een nieuwe Samsung UHD 55AU7020  (model 2022  ?)  Laatste updates van juni jl.

Bij het opstarten van de app duurt het een stuk langer dan voorheen (steeds draaiende circel) voordat er beeld verschijnt. Wel binnen een minuut natuurlijk, maar toch.

Wellicht kinderziektes, zoals eerder vermeld. 

We wachten de nieuwe versie/update af. 

Je moet geduld hebben met dit soort zaken.

Groet,

S.

Garihd

Level 17
  • 2758Posts
  • 87Oplossingen
  • 1575Likes

Hoe is de TV met het internet verbonden en welke bandbreedte wordt er afgenomen?  Ik heb onlangs zelf de app geïnstalleerd op een Samsung 50TU7020 en eerlijk gezegd valt het hier wel mee met die opstart tijd dat is enkele seconden.

Aangezien de app nog niet zo lang geleden publiek is vrijgegeven ben ik benieuwd hoe de opmerking voorheen wordt bedoeld. Heeft u deelgenomen aan de test?

Garihd

Level 17
  • 2758Posts
  • 87Oplossingen
  • 1575Likes

Ik moet mezelf even aanvullen.

De app start op dan zie ik na 2 seconden beeld vullend Ziggo gedurende bijna 7 seconden wat best lang aanvoelt dan komt het menu in beeld. Start ik een kanaal op duurt het 3 tot 5 seconden voor ik bewegend beeld en geluid heb.

Via bijvoorbeeld de app of website op mijn tablet gaat het allemaal net iets sneller.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic