1
Vraag
2
Reacties
Leoker

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app niet beschikbaar in Play Store van Android TV en Mi Box S

hi, ik zou graag de Ziggo GO app op een 2de TV installeren, ofwel opde Android TV zelf, ofwel op een Mi Box S. Voor beide zou deze beschikbaar moeten zijn echter kan ik deze niet terugvinden in de Google Play Store op die apparaten, Als ik op mijn laptop naar de download link ga die op de Ziggo site wordt aangeboden (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ziggo.tv&intcmp=intopicbuttonczig-57872) dan wordt daar aangegeven dat de app niet compatible is met mijn apparaten (zie screenshot)

wellicht weet iemand hoe ik Ziggo Go op mijn 2de TV geinstalleerd krijg?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leoker
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi, dank voor je reactie.

Heb de box niet geretourneerd omdat de mi box s toch n behoorlijke verbetering is tov mijn oude wetek box. Niet gelukt om de Ziggo go app in de play store te vinden (misschien iets met regio instellingen, na een update kon ik geen NL meer kiezen, toen maar Duitsland aangegeven) 

Heb de Ziggo go apk gedownload en het zo weekend gekregen, werkt prima zo, fijne app.

Bekijk in context

7 Reacties 7
w.j.b

Level 14
Expert
  • 1610Posts
  • 2Oplossingen
  • 304Likes
Leoker wrote:

Voor beide zou deze beschikbaar moeten zijn echter kan ik deze niet terugvinden in de Google Play Store op die apparaten, ...

Wie heeft dan gezegd dat Ziggo GO op die apparaten beschikbaar zou moeten zijn?

HenkBrink

Level 4
  • 34Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

En als je zoekt in de play store direct op de Mibox? Wij hebben deze set sinds december vorig jaar en werkt perfect.  Wel bedraad aangesloten.

Leoker
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Daar kan ik m helaas niet vinden.. heb nu de apk gedownload en op m'n oude WeTek box geïnstalleerd, dat werkt, maar niet optimaal..

De Mi Box S stuur ik terug , wel jammer, prima apparaat nl

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @Leoker, welkom hier op de Community. Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden! 

Ik begrijp dat het maar niet lukte om de app te vinden en te downloaden in de Google Play Store ondanks het volgen van de directe link. Dat is bijzonder, want de Mi Box S van Xiaomi zou de app zonder problemen moeten kunnen draaien. Ik heb hem zelf ook staan en in combinatie met de Ziggo GO TV app ben ik erg zeer tevreden over.

Heb je hem al geretourneerd of kunnen we het hier nog een kans geven? Laat maar weten. Als je de box nog in huis hebt kijken we graag met je naar het probleem om tot een oplossing te komen!

Leoker
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi, dank voor je reactie.

Heb de box niet geretourneerd omdat de mi box s toch n behoorlijke verbetering is tov mijn oude wetek box. Niet gelukt om de Ziggo go app in de play store te vinden (misschien iets met regio instellingen, na een update kon ik geen NL meer kiezen, toen maar Duitsland aangegeven) 

Heb de Ziggo go apk gedownload en het zo weekend gekregen, werkt prima zo, fijne app.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Ah, check! De Mi Box S is inderdaad een goed apparaatje en top dat je het via een onofficiële manier aan de praat hebt gekregen. Wil je het volgens de boekjes doen, dan is mijn advies om inderdaad de regio instellingen te checken en die op Nederlands te zetten. Ik weet vrij zeker dat je daarna ‘gewoon’ de app kunt vinden 🙂

Mooie avond verder!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic