Dag Marije,
Heb 'm inderdaad gekocht om met name tv etc. te kijken.
Het probleem doet zich tot nu toe enkel voor bij gebruik van de Ziggo GO app: haperend / vertraagd beeld en geluid, onbruikbaar dus. Ziggo rechtstreeks via het internet gaat prima. Verder geeft ook Netflix geen enkel probleem.
Ik heb de laatste versie van de Ziggo app draaien (4.32.0)
Tablet: Lenovo P11 (TB-J606F), Android 10 (API 29), alles geupdatet
Verder heb ik ook nog enkele oudere versies van de Ziggo app geprobeerd en getest, tussentijds herstarten, etc. : helaas geen soelaas.
Kennelijk een probleem met de Ziggo app in combinatie met deze nieuwe/recent uitgebrachte P11 tablet, want zo te lezen ben ik niet de enige. Ik lees in reviews van deze tablet dat sommige kopers 'm zelfs daarom weer hebben geretourneerd.
Hopende op een adequate oplossing door Ziggo, bij voorbaat dank !
Gr. theo.