1
Vraag
2
Reacties
Marcel Mechelen

Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO app: geen beeld wel geluid op Android 8.1 Samsung tablet

Sinds update op mijn Android tablet, Samsung versie 8.1 android: geen beeld ( zwart), wel geluid. Bij navraag Ziggo geen oplossing. Probleem bekend.

Ik heb nu zelf ontdekt, dat wanneer je de scherminstelling van de tablet verkleind (display kleinere letter), alles weer werkt. Weer beeld en geluid.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marcel Mechelen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Op tablet, instellingen, display, zoomniveau, en dit laatste verkleinen. (niet de lettergrootte).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marcel Mechelen,

 

Wat gek en irritant dat je geen beeld meer hebt. Ondanks wat mijn collega heeft aangegeven, herken ik dit probleem eigenlijk (nog) niet. We hebben deze issues (geen beeld, wel geluid) wel eens ervaren als je gebruik maakt van een beeld optimizer. Denk bijvoorbeeld aan een blauwlicht-filter. Kun je eens controleren of je gebruik maakt van een dergelijke app of instelling?

 

Ik begrijp dat een andere instelling qua lettergrootte ook verschil maakt: Welke scherminstelling is dat precies?

Marcel Mechelen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Op tablet, instellingen, display, zoomniveau, en dit laatste verkleinen. (niet de lettergrootte).

Marcel Mechelen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

En filter blauw licht staat uit.

(Alles werkt met voorgaande oplossing, vandaar dat ik het hier heb genoemd)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, dank voor je snelle reactie!

 

Geeft je tablet ook aan wat het zoomniveau is qua percentage? We hebben dit nog niet eerder gezien, maar gaan het graag onderzoeken. Hoe meer details, hoe beter.

Marcel Mechelen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Zoomniveau gaat van klein naar enorm. Staat 1 stap van het midden, richting klein

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic