Hallo,
Sinds vandaag kan ik geen live tv meer kijken op mijn iphone 8. Terugkijken lukt wel. Maar zodra je live wil kijken krijg ik de melding '’niet beschikbaar'’. NB: ik ben deze week overgestapt van de ene iphone 8 naar de andere iphone 8 en heb de Ziggo GO app over laten zetten naar de huidige iphone. Tevens vanavond al de app gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd. Geen effect, nog steeds geen live TV.
Ik heb geprobeerd op laptop en daar werkt live tv wel. Tevens werkt ziggo go app met live tv normaal op telefoon van huisgenoot.
Wat is het probleem? Hoe los ik dit op?
@EnergieBoy: weet jij hoe we dit oplossen?
Vr.gr.
Arjen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Even de ZiggoGo app verwijderen en in de AppStore opnieuw installeren.
Let ook op dat live TV alleen werkt als je ben ingelogd op je eigen Ziggo WiFi.
Dank je wel Tom.
Ik heb nogmaals de app gedeinstalleerd en weer geinstalleerd via de app store.
Vervolgens ingelogd met mijn account en gechecked of ik ingelogd ben op mijn eigen wifi.
Resultaat: nog steeds geen live TV Helaas.
Is er nog een oplossing te vinden?
Verwijder hem nog eens, iPad helemaal uit zetten en weer aan en download hem dan via deze link;
Dank weer voor je reactie. Je stappenplan gevolgd, maar zelfde resultaat helaas.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.