1
Vraag
2
Reacties
togram31

Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes

Ziggo GO app geeft aan dat ik geen Mediabox XL heb

Afgelopenweek heeft de monteur mijn horizon box vervangen . Alles netjes ingesteld maar nu kan ik de app niet meer gebruiken om op afstand programma's op te nemen.
Ik heb inmiddels ook al contakt gehad met een van de medewerkers maar deze wist mij te vertellen dat hij hier nog nooit van gehoord had en dat ik alles nog maar een opnieuw moest uittrekken ect. ect. Dit dan toch maar weer eens gedaan ook de app opnieuw geinstalleerd maar mijn app blijft aangeven dat ik geen media box van ziggo heb. Graag een oplossing omdat hij het wel altijd gedaan heeft met de oude mediabox.
Dank alvast
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
togram31
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Update over mijn vraag.
:grinning:Het probleem met de app is opgelost en het werkt weer op alle apparaten sinds vanmorgen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi togram31
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Natuurlijk is dit heel vervelend en het moet ook gewoon werken met je nieuwe Mediabox XL. Het kan zijn dat het administratief nog niet is afgehandeld bij Ziggo en dat je oude box nog in het systeem staat. Dit moet meestal wel binnen de 24 tot 48 uur zijn aangepast en dan zou het moeten werken.

Het verwijderen van je app en daarna installeren heb je gedaan en dat werkte niet. Heb je nog een ander toestel waar je de app nog niet op had? Misschien kan je daar eens de app op installeren en kijken wat die daar doet. Anders moet een moderator je helpen met het koppelen en zou dan even moeten kijken wat het probleem is. Die komt overigens vanzelf langs je topic en dan kan die je er mee helpen (weet niet wanneer die langs komen, heb even geduld).

Verder kan ik daar ook niet zoveel aan doen. Normaal zou het allemaal vlekkeloos moeten gebeuren.
togram31
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Dank voor je snelle reactie. Hij is dinsdag opnieuw geïnstalleerd dus de tijd is al voorbij. En ja ik heb hem ook al op een ander apparaat opnieuw geïnstalleerd vanmiddag maar helaas. Ik zal nog wat geduld moeten
hebben.
togram31
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Update over mijn vraag.
:grinning:Het probleem met de app is opgelost en het werkt weer op alle apparaten sinds vanmorgen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi togram31, welkom hier!

Geduld is een schone zaak 🙂 Normaal gesproken loopt zoiets vaak binnen 48 uur door in de systemen, maar in jouw geval hadden we een defecte bovenleiding of iets dergelijks.. Het duurde iets langer dan normaal, maar fijn om te lezen dat het nu is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic