Ik kan mijn ziggo go app niet meer gebruiken betaal wel gewoon!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zie je precies als je hierachter klikt en inlogt met Mijn Ziggo inlog gegevens? https://www.ziggogo.tv/nl/home
En wat ervaar je precies met de Ziggo Go app?
En waar zie je "Melding betaling niet gevonden" precies?
Als ik live tv wil kijken en bij beheer abonnementen staat geen abonnement maar in de App Store staat die wel actief
Welk TV en internet abonnement heb je precies van Ziggo?
@Geerty2 schreef:
Als ik live tv wil kijken en bij beheer abonnementen staat geen abonnement maar in de App Store staat die wel actief
bedoel je de beheer abonnementen op de iphone/ipad in de instellingen/Apple ID, Abonnementen ?
de app Ziggo go kun je altijd downloaden in de App Store ook als je geen Ziggo abonnement hebt,
kun je wel live tv kijken als je op een laptop/pc/mac in Chrome Edge of Safari naar www.ziggogo.tv gaat ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.