Bertus2018

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO app gebruiken zonder TV abonnement

Goedemiddag u allen,

 

Is het mogelijk om gebruik te blijven maken van de ZIGGO GO app, als ik alleen Internet afneem bij Ziggo? En dus mijn TV abonnement opzeg? Ik wil namelijk de Ziggo GO app streamen via Chromecast.

 

Ik hoor graag,

 

Met vriendelijke groeten,

Bertus Krijgsman

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Internet zonder TV abonnement is niet mogelijk bij Ziggo. Verder ontvangt u met  Ziggo Go alleen de zenders die bij uw abonnement horen, dus geen abonnement: geen zenders.

Het minimum TV abonnement is TV Kabel, alleen de niet gecodeerde zenders.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Internet zonder TV abonnement is niet mogelijk bij Ziggo. Verder ontvangt u met  Ziggo Go alleen de zenders die bij uw abonnement horen, dus geen abonnement: geen zenders.

Het minimum TV abonnement is TV Kabel, alleen de niet gecodeerde zenders.

Bertus2018
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel voor je snelle reply, Jan F.

 

Thanx.

dpajanssen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit klinkt logisch, maar is helaas niet helemaal correct. Je kunt tv kijken middels de Ziggo Go app zonder een tv abonnement. Dit is op internet ook terug te vinden en heb ik in de praktijk ook al gezien bij aantal huishoudens. Als je een extra pakket wilt dan zal dit niet lukken (is ook de enige reden waarom ikzelf nog tv start heb). 

 

Staat tevens ook op de website van Ziggo zelf:

 

Gratis bij elk abonnement

Al onze klanten krijgen Ziggo GO zonder extra kosten. Je hebt alleen een Mijn Ziggo account en een internetverbinding nodig.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
dpajanssen wrote:

Dit klinkt logisch, maar is helaas niet helemaal correct. Je kunt tv kijken middels de Ziggo Go app zonder een tv abonnement. Dit is op internet ook terug te vinden en heb ik in de praktijk ook al gezien bij aantal huishoudens. Als je een extra pakket wilt dan zal dit niet lukken (is ook de enige reden waarom ikzelf nog tv start heb). 

 

Staat tevens ook op de website van Ziggo zelf:

 

Gratis bij elk abonnement

Al onze klanten krijgen Ziggo GO zonder extra kosten. Je hebt alleen een Mijn Ziggo account en een internetverbinding nodig.

Alle klanten van Ziggo hebben een TV abonnement en ontvangen met de app alleen de zenders van hun abonnement.

dpajanssen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat klopt, standaard zit kabel tv abo erbij... Oftewel 50 zenders. De vraag hierboven was ook, kan ik Ziggo go app gebruiken met alleen internet abonnement: antwoord hierop is ja. 

Tenzij je extra zenders wilt, dan moet er een tv abonnement bij. 

Het antwoord geen abonnement, geen zenders is dus erg kort door de bocht. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
dpajanssen wrote:

Dat klopt, standaard zit kabel tv abo erbij... Oftewel 50 zenders. De vraag hierboven was ook, kan ik Ziggo go app gebruiken met alleen internet abonnement: antwoord hierop is ja. 

Tenzij je extra zenders wilt, dan moet er een tv abonnement bij. 

Het antwoord geen abonnement, geen zenders is dus erg kort door de bocht. 

Welk internetabonnement zonder Tv biedt Ziggo dan aan? Ik leer graag bij.

dpajanssen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deze vraag snap ik weer niet 😉 

 

Alle abonenmenten hebben standaard tv kabel (50 zenders) en dat zijn de internet abonnementen toch? 

Moet ik een extra tv abonnement: tv standaard, tv compleet of tv max om Ziggo GO app te gebruiken om tv te kijken?... Nee

Wil ik een van de zenders die extra zitten in tv standaard (compleet of Max):... Dan Ja

Volgens mij was dat de vraag van Bertus 2018.

Leonie38

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vraag mij af of je internetverbinding van/via ziggo moet hebben om gebruik te maken van ziggo go? Of kun je een TV abonnement hebben van ziggo en internet via een andere provider?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Leonie38 wrote:

Ik vraag mij af of je internetverbinding van/via ziggo moet hebben om gebruik te maken van ziggo go? Of kun je een TV abonnement hebben van ziggo en internet via een andere provider?

@Leonie38

Alleen voor apparaten met Ziggo Go TV geldt deze restrictie, voor de Ziggo Go app voor mobiele toestellen geld dit niet.

Bertus2018
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel DPA en anderen,

 

Het is mij nu zeer duidelijk, dat ik geen TV Abo nodig heb van Ziggo, om de Ziggo Go app te gebruiken. Dankjewel.

 

 

Uitgelicht topic