1
Vraag
2
Reacties
Michael68

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO app downloadlocatie veranderen?

Op mijn tablet zelf heb ik weinig opslagruimte. Op de extra SD-card is er zat ruimte. Ik kan echter in de Go app geen mogelijkheid vinden om de download locatie aan te passen naar de SD-card.
Mis ik iets of mist de app iets?
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
De optie voor downloads op een SD kaart te zetten is er niet.

De downloads gaan direct naar je toestel en wordt geadviseerd ruimte vrij te houden voor de Ziggo Go app.

Misschien in de toekomst dat dit mogelijk is, maar tot op heden nog niet.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat nog een optie kan zijn is een SD kaart als intern formatteren. Nu zal dat per merk telefoon en tablet  of besturingssysteem kunnen afwijken. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
De optie voor downloads op een SD kaart te zetten is er niet.

De downloads gaan direct naar je toestel en wordt geadviseerd ruimte vrij te houden voor de Ziggo Go app.

Misschien in de toekomst dat dit mogelijk is, maar tot op heden nog niet.
Michael68
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:
De optie voor downloads op een SD kaart te zetten is er niet.
Misschien in de toekomst dat dit mogelijk is, maar tot op heden nog niet.


Dank je Dave, het zou erg fijn zijn als die toekomst snel is, want niet iedereen heeft een apparaat met voldoende intern geheugen om een seizoen van een serie op te slaan ( laat staan 2 of 3). Daar is nu juist de SD-card uitbreiding voor bedoeld. Het maakt de download functie voor mij niet zo functioneel in een verder wel goede app.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
De Moderators pakken gelukkig dit topic aankomende week op en kunnen je verzoek eventueel doorgeven.

Zou zekers een verbetering zijn, want zoals je zelf al zegt, niet iedereen heeft genoeg opslag. Laten we hopen dat er iets mee gedaan wordt.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen Michael68,

Welkom op de Community!

De downloads kunnen alleen op het geheugen van je (Android of Apple) smartphone of tablet worden opgeslagen. Er moet minimaal 500 MB vrije opslagruimte beschikbaar zijn op je apparaat.
Dat het niet mogelijk is om de downloads op een SD kaart op te slaan heeft te maken met de rechten en deze geven geen toestemming om het ergens anders op te slaan dan op je eigen device.
Michael68
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gianna , om welke rechten gaat het dan? Netflix kan dit bijvoorbeeld wel gewoon, dus als ik toestemming geef dan is dat toch een keuze van mij?
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Dat het bij Netflix wel mogelijk is staat los van ons. Wij hebben geen rechten om op te laten slaan op externe geheugenbronnen. De downloads kunnen alleen opgeslagen worden op het interne geheugen van een geregistreerde apparaat.
Michael68
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Gianna, ik begrijp dat het een beperking vanuit jullie "bevoorraders" van de content is - daar is niet zo veel aan te doen.
Gelukkig heb ik een grote internetbundel dus ga kan ik toch gewoon kijken ?.
De vraag is hiermee voldoende beantwoord, dank!
leendert.ros

Level 6
  • 93Posts
  • 5Oplossingen
  • 25Likes

Waardeloos verhaal, een serie is toch snel veel gb's. die zijn op een smartphone of tablet snel bezet door apps en persoonlijke dingen. Moet je dus maar verwijderen om een serie in het vliegtuig te kunnen zien?

Gaat lekkah zo Ziggo!!👍

De abonnementen duurder maken gaat wel goed.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hoi @leendert.ros

Je kunt er ook voor kiezen om deze apps of persoonlijke dingen te verplaatsen naar een SD kaart zodat je voldoende ruimte creëert op jouw telefoon om de serie die je wilt zien, te downloaden.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat nog een optie kan zijn is een SD kaart als intern formatteren. Nu zal dat per merk telefoon en tablet  of besturingssysteem kunnen afwijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic