Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Rene F
Level 10

Ziggo GO app: door- en terugspoelknoppen bij casten verdwenen

Hallo appers,

Als ik start met kijken , van een bewaarde opname , op mijn telefoon, kan ik met “Streamen naar” , verder kijken op mijn Chromecast 2.
Prima, zolang ik geen foutcode 17 krijg ?.

Echter, je kunt niet meer terug- of vooruitspoelen. Op de telefoon:

Kijken op de TV:

Heel vervelend, kan dit worden gefixed in de app ?

Thanks !
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rene F
Level 10
Topicstarter
Iemand van het App ontwikkelteam begon over "kleinere schermen" .........

Owwwwww Rene ....... het is geen moment in mij opgekomen om te proberen te scrollen, om te kijken of de knoppen misschien buiten beeld staan ....

Bij het starten, geen knoppen :

Of toch wel, als je de hele mikmak naar boven schuift :

Hoepla ! Daar zijn ze . Dus, voor mij is het opgelost.
Duhhh

Bekijk in context

11 Reacties 11
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Apart... Want op mijn telefoon (Android) heb ik de knopjes wel bij het casten (van een opname).

Jij hebt een iPhone? En je cast hier ook een opname of iets anders?
0 Kudos
Rene F
Level 10
Topicstarter
Iphone , SE of 6, zelfde gedrag.
Laatste versie van IOS.
Ik cast een opname uit m'n lijst "bewaard" .
Gedrag veranderd niet , of ik nou naar de in de TV ingebouwde chromecast cast, of naar een losse Google Chromecast......
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Net getest op een iPhone 7 met iOS 12.2, ook daar zie ik gewoon de skip 10s terug en 30s vooruit knoppen staan als ik een opname naar onze Chromecast stream...

EnergieBoy, kun jij ook een proberen een opname te streamen naar je Chromecast/AppleTV/ander cast apparaat? Zie jij dan wat Rene F ziet of heb je wel de juiste knoppen zoals ik (screenshots bovenstaand).
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Hoi Mark Ziggo
Ik heb even gekeken en ik heb hier een iPhone X met iOS 12.3.1 en Apple TV met laatste update (even vergeten welke het is). Heb streamen gedaan naar Apple TV, Next, Samsung TV en zelfs naar mijn Google Next Hub (zit ook beeld op, wist niet dat dit kon, echt geweldig overigens).

Allemaal krijg ik onderstaande beeld te zien. Dus het beeld is zoals je deze moet zien. Vervelend is dat ik hier geen Chromecast heb, dus die kan ik niet uitproberen.
Rene F
Level 10
Topicstarter
Vreemd. IOS 12.3.1 , App 2.3.43 (18801).

Uit belangstelling, is “streamen naar de Next” iets anders dan “kijken op TV” ?
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Ik heb alles met streamen gedaan via mijn iPhone naar de Next, Apple TV en Google Next Hub en bij allemaal krijg ik die 10 sec. eerder en 30 sec. later te zien.

En heb ook even gekeken naar welke Apple TV versie we hebben: tvOS 12.3
0 Kudos
Rene F
Level 10
Topicstarter
Ik kan niet streamen naar de Next, alleen naar casting devices .....
Ik kan wel “kijken op TV” doen, dan schakelt de Next over naar wat ik zat te kijken , maar dat valt buiten dit topic. .....
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Hoe dan ook, je vraag was dat jij die 10 sec. en 30 sec. niet ziet terwijl dit wel zo zou moeten zijn. Ik bevestig je dat ik het wel zie als ik stream naar mijn Apple TV (dus niet kijken op TV). Laten we dat laatste er even buiten houden, anders komt het wel erg door elkaar heen.

Hoe dan ook, welke optie ik gebruik (heb er 3 getest) daar krijg ik bij alle 3 die sec. te zien. En dat is wat je weten wilde, dacht ik. Vreemd dat jij deze dan niet ziet.
Rene F
Level 10
Topicstarter
Iemand van het App ontwikkelteam begon over "kleinere schermen" .........

Owwwwww Rene ....... het is geen moment in mij opgekomen om te proberen te scrollen, om te kijken of de knoppen misschien buiten beeld staan ....

Bij het starten, geen knoppen :

Of toch wel, als je de hele mikmak naar boven schuift :

Hoepla ! Daar zijn ze . Dus, voor mij is het opgelost.
Duhhh
EnergieBoy
Level 19
Fijn dat het is opgelost 🙂
Bedankt voor het melden en nog een hele fijne dag en alvast weekend gewenst!
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Gevonden, nice Rene F!

Misschien wel een idee om de knoppen op een andere plek neer te zetten om de 'klein-scherm' gebruikers tegemoet te komen. Dat meld ik bij de ontwikkelaars van Ziggo GO.