Goedemorgen, sinds 2 dagen kan ik alleen nog zonder VPN de Ziggo go app gebruiken. Het betreft een Samsung TabA en 2 S10 telefoons. Voorheen nooit geen probleem gehad met de app. Het lukt wel op de laptop met VPN. Overleg gehad met de Ziggo Webcare maar geen oplossing gekregen ,alleen een verwijzing naar de Ziggo Community. Kan iemand mij helpen? Alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
En zo hoort het ook, ip adressen van vpn's worden door streaming aanbieders geblokkeerd.
Het adres wat je via de laptop krijgt zal nog niet bekend zijn bij de aanbieders.
Dat doen streaming aanbieders om te voorkomen dat je hun diens (ziggo go in dit geval) buiten de eu gebruikt
Los van de eerder genoemde zaken, waar zijn de VPN servers gesitueerd, als deze buiten de EU staan zal de Ziggo Go app terecht niet werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
En zo hoort het ook, ip adressen van vpn's worden door streaming aanbieders geblokkeerd.
Het adres wat je via de laptop krijgt zal nog niet bekend zijn bij de aanbieders.
Dat doen streaming aanbieders om te voorkomen dat je hun diens (ziggo go in dit geval) buiten de eu gebruikt
Los van de eerder genoemde zaken, waar zijn de VPN servers gesitueerd, als deze buiten de EU staan zal de Ziggo Go app terecht niet werken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.