Vraag
Reacties
Swerfer
Level 1

Ziggo GO app Windows 10 geluid valt regelmatig weg

Als ik de Ziggo GO app gebruik voor Windows 10 dan valt regelmatig het geluid weg. Ik krijg pas weer geluid als ik de stream afsluit en opnieuw start. Dit komt voornamelijk voor bij replay TV of uitgesteld kijken. Bij live kijken gebeurt dit zelden. Ik ben nu gedwongen om de Ziggigo.tv website te gebruiken, maar daar vind ik de streamkwaliteit minder stabiel.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
45 Reacties 45
jorn mulder
Level 1

oh te vroeg gejuigt, nu staat hij steeds stil en dan 1 sec beeld en stopt ie weer en dan 3 sec beeld en staat weer stil laden… PFFFFF SCHIJT APP !!

OF haal hem weg !! helemaal !

OF ga het FIXEN ! ZIGGO !!! zodat ie het normaal doet.

zonder al die irritaties omdat die app niet mee werkt. GRRRRR

0 Kudos
jorn mulder
Level 1

staat weer stil.. weer laden, wordt er gek van !!!

en ja mijn internet doet het gewoon normaal.

stomme ziggo go app ! nogsteeds ! al jaren gepruts.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen allen,

Er is besloten dat de Ziggo GO app voor Windows 10 uitgefaseerd gaat worden. Je kunt er hier alles over lezen. Als je daarover vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag!

0 Kudos
jorn mulder
Level 1

oh dus die gaat van de store af zodat je hem niet weer kan downloaden en gebruiken?

dat is een fijne beslissing, MAAR : https://www.ziggogo.tv/nl/tv/channel-asset.html/675503655063/location/24443942973.html#action=watch

Doet het ook voor geen meter !!! F1 kijken via de site even beeld en dan staat het weer te bufferen even beeld weer bufferen en ga zo maar door! wordt er gek van !!!

had ik maar voor kpn gekozen !  tv kijken op pc met ziggo is gewoon bagger !

dus kan nu kwalificatie niet zien om dat het  beeld telkens aan het bufferen is.

terwijl mijn verbinding goed is op Lan kabel, 255 mb. en 25,5 upload !

toch niet normaal dat ie dan buffert !!!

doe er AUB iets aan.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jorn mulder,

Er waren zaterdag geen problemen bekend, noch bij Ziggo GO noch tijdens de Formule 1. Ik zie wel dat je coaxsignaal wat dipte rond die tijd. Had je er alleen dit weekend last van of vaker?

0 Kudos
ex Go user
Level 1

Problemen die worden beschreven zijn o zo herkenbaar. @ Ziggo medewerkers, de problemen doen zich niet alleen voor bij de W10 app, maar ook alle andere platformen en zelfs in de Go webbrowser.

Het uitfaseren van de W10 app is naar mijn mening een slechte keuze, op mij als klant komt dit over als de handdoek in de ring gooien en mij in de steek laten. Dit is niet de service die verwacht van mijn provider!! Zeker niet omdat de problemen zich niet beperken tot alleen de W10 app.

In de tijd dat HorizonGo nog draaide, waren deze problemen er amper. Misschien een idee om weer vanuit de basis te starten? Er zijn in de loop der tijd (te) veel features uit de Go gehaald, teveel ad-hoc gesleuteld om lokale problemen op te lossen en onvoldoende getest waardoor de zaken zijn gecumuleerd (duur woord voor opeenstapeling).

Ter voorbeeld ook zo'n mooie stream die vanaf het begin niet is af te spelen:

https://www.ziggogo.tv/nl/tv/channel-asset.html/crid%3A~~2F~~2Fbds.tv~~2F130716755/marvels-agents-of...

Eerst synchronisatieproblemen, en amper 15 seconden na het starten stopt de video: "Deze video is niet beschikbaar” 

En het ligt echt niet aan mijn apparatuur of internetverbinding, het komt overal voor waar ik het probeer (zelfs als ik de 4G verbinding forceer).