Sanmarnick

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app: Please try again later

Tv kijken lukt niet meer: please try again later.

Maar dat is al 3 dagen zo. En bij tv & replay alleen de keuze om toe te voegen aan kijklijst of afleidingen bekijken.

 

Restart gedaan

App opnieuw geïnstalleerd 

Dit komt voor op fire stick, samsung tablet, redmi telefoon

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb je al je modem even 30 seconde van de stroom gehad.

Je TV van de stroom

Media Box van de stroom.

Daarna herstart je modem (+/- duurt 10 minuten) daarna je TV weer aan en vervolgens je Media Box. En anders

 

Bekijk even onderste topic of dan blijf je op de hoogte van de actuele informatie

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

 

Er is een storing met de koppeling tussen de cloud en de app: Ziggo GO app: Geen verbinding met Mediabox en clou... - Ziggo Community

Sanmarnick
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles geprobeerd maar doet het niet op 3 telefoon 3 tablets 2 fire tv sticks.

Geen tv kijken en geen tv&replay.

Betaal me suf maar kan dus niet meer kijken.

robenmarc

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde issue hier op iPad, Android telefoon en Android Smart tv. Geen sprake van modem dat ik kan resetten, ik ben alleen kabelabonnee. Dan kun je wel degelijk gebruik maken van de Ziggo Go app. Alles eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd heeft niet geholpen. Op advies mijn wachtwoord gewijzigd en pas 24 uur later weer ingelogd levert geen oplossing. Dit ook teruggekoppeld hier onder een ander topic dat over hetzelfde probleem gaat. Hopelijk snel een update, want het ontstond direct hierna. Volgens de klantenservice staan al mijn gegevens goed in de systemen. Ik zie uit naar de oplossing.

robenmarc

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanvulling op mijn bevindingen. Ik ontdek net dat de laatste update van Ziggo op mijn genoemde divices langer geleden is. Het probleem moet dus wel in mijn account zitten in een achterliggend systeem!

robenmarc

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is nu vrijdag 29 juli 16.19 uur en ook bij mij werkt het weer. Uiteraard blijf ook ik het volgen!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Sanmarnick 

Dan kan je beter dit topic maar even in de gaten houden, dan zijn er nog issue's die verwerkt moeten worden.

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Arthur2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan iemand mij helpen? De bekende “please try again later, oops something went wrong” boodschap verschijnt op al onze mobiele apparaten sinds een aantal dagen. Als ik in de community lees hierover wordt ik niet blij. Veel klagende klanten en geen ziggo reacties. 

Uitgelicht topic