beste,
sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op mijn Ziggo Go app op de telefoon.
Op de computer lukt dit wel en daarom heb ik een nieuw wachtwoord aangemaakt op de computer.
Daarna heb ik mijn Ziggo Go app van de telefoon verwijderd en opnieuw geinstallaleerd. Helaas kan ik nog steeds niet inloggen op de Ziggo Go app op de telefoon.
Telefoon is een Huawai P9
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag Paul,
dank voor je reactie.
Helaas kan/kon ik ook niet inloggen via www.ziggogo.tv.
Maar inmiddels het opgelost. Ik heb op mijn ziggo een nieuw gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt.
De app verwijderd van de telefoon en opnieuw geinstalleerd. Daarna met mijn nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord ingelogd.
Goedemiddag @a.j.b.werner en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat je een foutmelding te zien krijgt bij het inloggen op Ziggo GO! Het is daarom goed dat je via dit topic even aan de bel trekt. Lukt het inloggen via Mijn Ziggo wel? En krijg je dezelfde foutmelding ook te zien op het moment dat je inlogt op www.ziggogo.tv zoals expert @anoniemforum ook vraag?
Blijf je de foutmelding te zien krijgen als je het wachtwoord aanpast van het Mijn Ziggo account? In dat geval raad ik aan via dit topic te reageren. In dat topic zien we meer klanten die problemen ervaren bij het inloggen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke foutmelding krijg je ?
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
Er komt te staan. Inloggen mislukt. Controleer gebruikersnaam en wachtwoord. Dit allemaal gedaan. Tevens apo opnieuw geïnstalleerd en telefoon opnieuw opgestart. Alles zonder resultaat. Ik lees dat er meer problemen zijn sinds de laatste update.
lukt het inloggen op www.ziggogo.tv via een laptop of desktop wel ?
Goedemiddag @a.j.b.werner en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat je een foutmelding te zien krijgt bij het inloggen op Ziggo GO! Het is daarom goed dat je via dit topic even aan de bel trekt. Lukt het inloggen via Mijn Ziggo wel? En krijg je dezelfde foutmelding ook te zien op het moment dat je inlogt op www.ziggogo.tv zoals expert @anoniemforum ook vraag?
Blijf je de foutmelding te zien krijgen als je het wachtwoord aanpast van het Mijn Ziggo account? In dat geval raad ik aan via dit topic te reageren. In dat topic zien we meer klanten die problemen ervaren bij het inloggen.
Goedemiddag Paul,
dank voor je reactie.
Helaas kan/kon ik ook niet inloggen via www.ziggogo.tv.
Maar inmiddels het opgelost. Ik heb op mijn ziggo een nieuw gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt.
De app verwijderd van de telefoon en opnieuw geinstalleerd. Daarna met mijn nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord ingelogd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.