Eric-P

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Ziggo GO app: Geen verbinding met Mediabox en cloud

 

  • Heden middag (19-07-2022) stopte plotseling mijn ziggo go app op mijn Samsung telefoon. 
  • Na opnieuw inloggen geeft de app aan dat het account geen profielen kent. Ik kan nu eerder gemaakte opnames niet terugkijken... kijk lijst is leeg.
  • Kan de next niet meer van afstand instellen ed.
  • Ik kan wel gewoon inloggen, zowel op de app als in de browser komt dit probleem voor.
  • App reeds meerdere malen opnieuw geïnstalleerd. 
  • Hopelijk kan iemand helpen, groet Eric
    Lees meer
    Screenshot_20220719-145523_Ziggo GO.jpg


122 Reacties 122
bensanten

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Heb precies hetzelfde probleem.

Heb dit via 1200 gemeld.

Bijna 1/2 uur aan de lijn maar kom daar geen steek verder.

Met andere woorden zei snappen er ook niets van.

Heb het idee dat dit door de laatste update veroorzaakt is.

Hopende komt er een nieuwe update die dit probleem weer oplost.

AnkeV

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

image.jpg

image.jpg

Op het moment dat je ziggo go hebt uitgelogd en je logt opnieuw in, krijg je melding: Profielen niet beschikbaar bij je abonnement. Tevens opnames niet beschikbaar om

opnieuw af te spelen en geen verbinding met mediabox next. Tablet waar ik niet op uitgelogd ben, heeft nog steeds alles

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

het probleem ontstaan nadat je Ziggo go uitlogt en weer inlogt 

Ger van Lierop

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas ook hier deze problemen:
Via de Macbook via Chromebrowser spontaan geen profiel meer zichtbaar, geen replay mogelijkheid, 'bewaard'-lijst compleet leeg, geen mogelijkheid meer om op te nemen. (Daarnaast verplicht steeds opnieuw inloggen, ondanks vinkje "blijf ingelogd" aan staat).
Op de iPhone en de Ziggo-go App werkt het gelukkig nog wel inclusief aanwezig profiel, echter op de iPad niet meer (zelfde verhaal als de Macbook, alles weg)
Op de nextbox is alles nog wel aanwezig.

Contact met Ziggo helpdesk gaf aan: 

Dat past precies binnen het storingsbeeld. De ZiggoGo app communiceert om een of andere reden niet goed met de cloud, waardoor je jouw opnames niet ziet in de app maar wel op de mediabox. Op dit moment is het helaas afwachten totdat de oorzaak is gevonden. Excuses voor het ongemak.

Nu maar hopen dat alles wel bewaard is gebleven.

Arro72

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier exact hetzelfde probleem. Op laptop met windows en chrome browser geen profiel beschikbaar en dus geen mogelijkheid om opnames te bekijken. Op android telefoon en ipad idem dito. Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Ger van Lierop

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het vervelende is dat er updates worden uitgestuurd zonder blijkbaar voldoende tests in een periode waar veel mensen op vakantie zijn én dus meer via laptops etc TV-uitzendingen willen kijken op het moment dat hen dat uitkomt.
daarbij zullen er ongetwijfeld ook veel Ziggo-experts op vakantie zijn waardoor de kans op een snelle oplossing niet zo groot lijkt 🙁

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen,

 

Allemaal ontzettend bedankt voor het signaleren en doorgeven! Er gaat op dit moment iets mis met de connectie tussen de Ziggo GO (app + web) en de Mediabox / Cloud. Dit probleem is inmiddels in onderzoek en achter de schermen wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer bekend is zullen wij dit delen binnen dit topic. 

Hanno

Level 6
  • 86Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes

Ook hier hetzelfde probleem op de ziggo gogotv browser app: Geen profiel bij je abonnement beschikbaar en dus is het ook niet mogelijk om opnames in te stellen of terug te kijken. 
Cookies verwijderd in app-settings, opnieuw ingelogd, maar helaas.

Zojuist ook de ziggo app (android) bekeken en deze was nog niet geupdate. Zowel voor als na de update werkte het profiel wel en ook de mogelijkheid om programma's op te nemen of af te spelen. (versie 4.41.4621+1343).


Dus hopelijk snel een oplossing voor de Ziggo gogotv browserversie.

MCRoy

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bij mij hetzelfde probleem. Via de website en windows-app (PC) zijn er geen profielen en ook geen opnames te zien en uitzending terugkijken (ReplayTV) is ook niet mogelijk. De ZiggoGo-app op mijn IPhonewerkt nog wel (en ga dus ook niet uitloggen).

 

Graag een spoedige oplossing of de update terugdraaien!!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Hanno @MCRoy Jullie ook bedankt voor het melden! We werken aan een oplossing voor dit probleem. Zodra er meer bekend is laten wij het via dit topic weten. 

Eric-P
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

@Paul ,

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar het commando " vooruitspoelen xx minuten " en "skip xx minuten vooruit "

Werken ook niet meer op de next

tpas

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het zou wel fijn zijn dat je ook je helpdesk vertelt dat dit een bekend probleem is…. Ik heb net drie kwartier een collega van je bezig gehouden met dit onderwerp en die kwam er niet uit

MaartenR70

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

sterker nog, ik was gisteren liveTV aan het kijken op mijn Macbook (met profielen). Ineens wordt de verbinding verbroken en moet je daarna opnieuw inloggen. Weg profielen.... 😞 

Has 1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar had geen effect.

Boreel

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

heb ik ook gedaan.

Has 1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, ik kan geen opname meer plannen en opgenomen programma's niet op mijn telefoon bekijken.  verder gaat alles zoals het hoort.

Boreel

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

klopt bij mij ook ineens geen verbinding ( was rond 22-22.30 uur). Ik was wel op de tv aan het kijken. Box weer opgestart gelukkig kwam alles terug. Maar niet op de tablet dus.

Boreel

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

klopt, maar op mijn laptop met windows 11 pro kan ik dus wel kijken

Eijkeren01

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ook sinds ik gisteren een nieuwe telefoon heb.

Vraag is hoe is dit op te lossen?

 

WvSandwijk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan op een Apple TV met de ziggo go app.

ik heb meerdere Apple TV apparaten

op alle apparaten is de bewaard lijst leeg.

 

wanneer ik op de ziggo next box kijk zijn alle opgenomen programma’s beschikbaar, evenals op mijn iPhone en de iPhone van mijn vrouw, de iPhone 11 van mijn dochter is leeg, het is niet consistent.

Uitgelicht topic