Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Femmie08 wrote:
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon
Mark Ziggo wrote:Femmie08 wrote:Ik zie bij jou inderdaad ook een ander apparaat (iPad 2) wat zo nu en dan gebruikmaakt van Ziggo GO. Dan vrees ik dat ik niets anders kan doen dan je te adviseren om (maximaal) 14 dagen te wachten. Elke 14 dagen checkt de app of de login nog geldig is, dus na de volgende check op dat apparaat zal je ex geen toegang meer hebben tot jouw Ziggo GO account.
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon
Mark Ziggo wrote:
Hoi allemaal, ik heb dit topic al een tijdje in de gaten en vind het ook een goede suggestie.
Daarbij wel de opmerking: Je Mijn Ziggo account is persoonlijk, deel deze niet met mensen die je geen toegang wilt geven tot jouw persoonlijke gegevens.
Hierop zijn natuurlijk uitzonderingen en daarvoor zou deze functie een uitkomst zijn.
Hoe en of we deze functie implementeren zijn we nog niet uit, maar de mogelijkheden worden onderzocht.
Er kan bijvoorbeeld een knop komen waarmee je alle apparaten afmeldt, maar ook een aanpassing waardoor alle apparaten automatisch worden afgemeld zodra je je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigt. En wie weet wordt er nog iets veel beters bedacht door jullie of één van onze ontwikkelaars.
Als je ideeën hebt over hoe dit het handigst toegepast kan worden, deel het met ons!
Femmie08 wrote:
Dag Mark
twee weken geleden heb je mijn vraag behandeld over dat iemand onterecht mee kijkt op mijn ziggo.
Ik heb het wachtwoord toen aangepast dn jij zei ziggo ververst iedere twee weken om te kijken of het wachtwoord nog over een komt. Ik heb zelf ook de ziggo go app maar nu twee weken later kan ik nog steeds in de app met mijn oude wachtwoord.
kan hier iets aan gedaan worden. Gaat het wisselen van media box helpen? Of moet ik mijn abonnemnt opzeggen? Groeten Femke
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.
Remco Fens wrote:
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!
Ketel1 wrote:
Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
HJHUIS wrote:
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.