SInds een aantal dagen kan ik via Ziggo Go niet meer gebruik maken van 'Movies & Series' en krijg ik een mededeling 'Abonnementen bekijken', suggererend dat ik geen abonnement zou hebben.
De helpdesk wist mij te vertellen dat ze mij niet konden helpen nadat de dame aangegeven had dat ze nog nooit van Linux gehoord had.
Ik kan zoals normaal via de Televisie/mediabox de series wel bekijken.
Ik vraag mij af of ik de enige ben die dit probleem is tegen gekomen en of er iemand is die hier een oplossing voor heeft.
Ik gebruik Arch Linux met als browser Google Chrome.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.