Janssen met 2 e

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO aankondiging 'Start volgende aflevering in . . .' terwijl aflevering nog niet geeindigd is.

In de Ziggo Go-app of via de website komt, als er een volgende aflevering is van een serie, de melding ‘Start volgende aflevering in  . . . seconden’, terwijl de aflevering nog bezig is en dwars over de ondertitels heen valt en springt dan naar de volgende aflevering voor de huidige aflevering ten einde is. Zo mis ik vaak het slot van een aflevering. Je kunt deze sprong naar de nieuwe aflevering ook niet afzetten of uitstellen. zeer hinderlijk. Uit kunnen zetten in ‘mijn opties’ is zeer wenselijk.

31 Reacties 31
iduna_b

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier de super irritatie hoor, maarrrrr… ik heb de oplossing, althans als ik kijk op mijn laptop naar ziggogo naar mijn opnames…..

Als ik dan aankom bij het punt van dat die achterlijke app begint met start next program en dan dus precies het einde dreig te missen binnen 14 seconden… 2x klikken op de linker muisknop en weg is die domme aftel app. Of… letterlijk dat in screen beeld wat aftelt naar beneden toe scrollen Dus muisknop vast houden en naar beneden “slepen”

Ook ik bepaal zelf graag wanneer en of ik de volgende wil kijken die opgenomen is.

Nog triester vind ik het dat Ziggo zelf deze oplossing niet weet.

Dus klikken maar en slepen… doe een poging ben benieuwd of het bij anderen ook werkt.

Janssen met 2 e
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@RoWi. :Je kunt bij Ziggo op 3 manieren kijken:

 

1: Live

2: uitgesteld kijken tot ongeveer 7 dagen geleden

3: opgenomen programmas.

 

Live komt het nooit voor, er is dan (nog) geen nieuwere aflevering.

En bij de andere twee dus wel. ik heb geen herineringen voor programmas aanstaan.

 

@iduna_b : Welke Windos versie gebruik je en via de app of website?

iduna_b

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kijk via Firefox op ziggogo website. 
wwindows versie is 1 van de nieuwste heb een laptop van 2 jaar oud. 
weet het niet uit mijn hoofd. 
dit gaat idd om bewaarde opgenomen series. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ook ik bepaal zelf graag wanneer en of ik de volgende wil kijken die opgenomen is.

Nog triester vind ik het dat Ziggo zelf deze oplossing niet weet.

Dus klikken maar en slepen… doe een poging ben benieuwd of het bij anderen ook werkt

Dat is een workaround geen oplossing. Dit mag gewoonweg niet punt.

@Janssen met 2 essen komt dit als je uitgesteld kijkt dan bij blokuitzendingen voor? Dus 2 afleveringen na elkaar het is mij daarbij nog niet opgevallen. Opnamen kan ik niet over meepraten.

 

Janssen met 2 e
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nee, het is niet bij blokuitzendingen. stel het is woensdag , je wilt een aflevering kijken van vrijdag j.l. en maandag j.l.  is al een nieuwe aflevering, dan kan het fout gaan.

Spitsstaart

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

We zijn nu ruim 2 maanden verder en er is nog niets aan gedaan. Valt me erg teven van Ziggo. Ik baal er behoorlijk van.

Janssen met 2 e
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

herstel, het is ook bij blokuitzendingen, overgang van Misomer Murders part 1 naar part 2 en zelfs de verwijzing is fout.

Jawell

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt Iduna_b, het wegslepen van het venster werkt goed. Verwacht van Ziggo wel een leuk presentje voor jou hiervoor. 

Spitsstaart

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is nu meer dan 5 maanden geleden dat ik gevraagd heb om het probleem op te lossen. Ik heb ook naar Ziggo gemaild, maar ziggo verwijst mij naar Ziggo community voor de afhandeling van het probleem. Ik vind het heel slecht dat ziggo niet in staat is om het probleem binnen 5 maanden op te lossen. Misschien moeten we andere wegen bewandelen om enige actie van ziggo te krijgen. Misschien moeten we dit op facebook zetten of aanmelden bij Kassa of Radar. Ik erger mij kapot aan dit probleem vanavond 2 politieseries bekeken en bij beiden het eind gemist. Behoorlijk balen.

Spitsstaart

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag weer een serie gekeken en het einde gemist. Wanneer wordt deze fout hersteld. Grrrrr

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Spitsstaart,

Kun je aangeven waar je dit precies mee hebt ervaren? Welke serie, wanneer uitgezonden, op wat voor apparaat onder andere?

willemkn

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad.  Irritant als de volgende opname van een serie start voordat de lopende is afgelopen.
Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik een nieuwe start. In mijn geval Net5.

Uitgelicht topic