Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
chris64

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO aan kwaliteit ingeleverd

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te melden, maar ik moet tot mijn spijt constateren dat de Ziggo Go app (voor Android TV) heeft ingeleverd aan kwaliteit. De navigatie (bijv. het hoofdmenu bovenaan i.p.v. links) is minder overzichtelijk en vooral het vooruit of terug uit spoelen bij videos gaat veel minder soepel. Voor heen ging dit steeds per 10 seconden, wat voor sportwedstrijden ideaal was. Nu gaat het per 30 seconden en als je langer spoelt gaat dit hakkelig en wanneer je echt lang wilt spoelen gaat dit te langzaam.

Voorheen was alles eigenlijk perfect, ook het vooruit en terug uit spoelen. Dat is het jammere bij (nagenoeg) perfecte apps, vrijwel alles wat er nog aan wordt veranderd, vermindert de kwaliteit alleen maar.

2 Reacties 2
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 633Oplossingen
  • 2266Likes

Hi @chris64,

Dank voor je bevindingen. We zijn op de hoogte van de algehele performance en de traagheid bij de TV App. We hopen dit in een volgende release op te lossen! Houd ook dit topic in de gaten hiervoor.

chris64
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie. Ik wil overigens niet overkomen als een klager. Het topic is vooral bedoeld ter kennisgeving en om te pijlen of deze ervaring breder wordt gedeeld.

En bovenal om de bewustwording aan te wakkeren dat soms iets al 'goed genoeg' is en (grote) aanpassingen dan meer kwaad doen dan goed. Al is met trial and error en ervoor open staan om aanpassingen weer terug te draaien natuurlijk niks mis, zolang het niet te gek wordt natuurlijk.

Fijn dat jullie er al mee bezig zijn in elk geval. Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates