Luna79
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO - Zwart beeld - Geen menu of programmering op Android

goedemorgen,

 

Sinds vanmorgen als ik de ziggo go app opstart dan krijg ik een zwart scherm. 

in het menu staat alleen instellingen.

ik kan wel zoeken naar progamma's dmv de zoekfunctie maar zie niet meer de progamma's die nu spelen.

op de computer werkt hij wel.

mijn telefoon heeft versie 10. ik heb de app opnieuw geinstalleerd. Telefoon  opnieuw opgestart maar geen resultaat

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 10063Posts
  • 1848Oplossingen
  • 3166Likes

Re: Ziggo go start op maar krijg zwart scherm? - Ziggo Community

 

''Er speelt inderdaad een storing op dit moment met Ziggo GO waarbij je tegen een zwart beeld kunt aanlopen. We hebben het in onderzoek en werken hard aan een oplossing!''...

Bekijk in context

Lucien6846
Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
12 Reacties 12
Patty2
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb precies hetzelfde. Door de medewerker van Ziggo chat doorverwezen naar deze pagina, omdat er nog geen of te weinig meldingen van waren... Benieuwd of het opgelost gaat worden. 

Steefb
Expert
Expert
  • 10063Posts
  • 1848Oplossingen
  • 3166Likes

Re: Ziggo go start op maar krijg zwart scherm? - Ziggo Community

 

''Er speelt inderdaad een storing op dit moment met Ziggo GO waarbij je tegen een zwart beeld kunt aanlopen. We hebben het in onderzoek en werken hard aan een oplossing!''...

Bekijk in context

van Zandbergen
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dannyvanest
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem,  ik heb ook al van alles geprobeerd.

Zonder resultaat

Pee1
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier het zelfde probleem tab7

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15546Posts
  • 652Oplossingen
  • 3594Likes

Wegens werkzaamheden kan het zijn dat de App het niet doet, hier zijn ze met compleet onderhoud bezig geweest.

 

Voor de Ziggo Go App kan je beste even uitloggen, dan je apparaat herstarten, en weer opnieuw inloggen, dan zou de App het weer moeten doen.

 

Gebeurt hier met iPhone12 ook regelmatig.

 

Herinstallatie heeft niet zoveel zin, uitloggen en opnieuw inloggen beste manier.

 

***Aanvulling***

Er is op dit moment onder Android gebruikers een storing gaande en dat kan dit veroorzaken. Dus ligt aan Android en er wordt hard aangewerkt. Je kan bovenste stappen proberen, anders even geduld tot het is opgelost.

Patty2
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook al geprobeerd uiteraard, is niet de oplossing. 

Steelpan69
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hetzelfde probleem. Heb het hier ook al vermeld

70ReS
Stamgast
  • 56Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

De app werkt weer.

Lucien6846
Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uitgelogd (omdat het hier gesuggereerd werd..) krijg nu zwart scherm en zelfs GEEN inlogscherm. Op instellingen klikken gebeurt ook helemaal niets....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Lucien848

Enkele minuten na jouw bericht kreeg ik het bericht dat de storing is opgelost. De fouten in de bestanden zijn gevonden en hersteld. Het probleem met het zwarte scherm is hierdoor verholpen. Werkt alles bij jou ook weer? Zo niet, dan het advies om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren. 

Lucien6846
Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uitgelicht topic