Cees479

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ziggo GO: Video niet beschikbaar -11819 (iPad met iOS 15.5)

Sinds twee dagen kan ik geen programma’s meer kijken op een IPad mini, iOS 15.5

de app is te openen, maar na het kiezen van een tv-netten, valt het beeld weg en verschijnt de mededeling, video niet beschikbaar -11819. Andere IPad en IPhones functioneren wel.

De diagnostieken met elkaar vergeleken en daarbij valt een verschil op dat de OV Download enabled op false staat bij de mini en bij de andere op true  ?  Weten jullie wat dit betekent?

Inmiddels de app verwijdert, Ipad uitgezet, opnieuw opgestart en ziggo go app weer gedownload.

 

Cees

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

iOS 15.6 is eind juli uitgekomen voor de iPad. Daarop speelt dit probleem niet meer. Controleer of er een systeemupdate klaar staat, daarna kun je Ziggo GO weer gebruiken zoals je gewend bent.

 

Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, dan horen we dat graag!

Bekijk in context

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag even een tussentijdse update over de stand van zaken. We zien dat dit probleem zich voordoet op de Apple iPad Mini vanaf iOS versie 15.4 en hoger. In iOS versie 15.3 speelde dit probleem nog niet. We zijn op dit moment in gesprek met Apple om dit probleem op te lossen. Zodra hierover meer bekend is delen wij dit  uiteraard via dit topic.  

Update: Het probleem is opgelost in iOS 15.6! Controleer of er een systeemupdate voor je klaarstaat.

83 Reacties 83
Klaasjacq

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

Ik heb hetzelfde, het jij een oplossing?

 

klaas

Cees479
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nee nog steeds niet!

cees

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Idem probleem op ipad mini4. Van alles herhaaldelijk! : app verwijderd - cookies verwijderd etc. op advies helpdesk. En weer. En weer. Nada.

op de iPhone werkt het wel!? 

 

Cees479
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Dag Ennu, klopt, mijn iPhones en iPads functioneren wel. Alles wat jij gedaan hebt, ode ik nu al enkele dage weer opnieuw. Ook van Ziggo komt geen reactie.

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Zelfde probleem hier, met zelfde resultaat na het verwijderen en opnieuw downloaden. Bij mij krijg ik op een iPad Mini wel nog af en toe het kompas calibratie scherm te zien als ik een zender probeer te kiezen (zie topic: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/iPad-Melding-om-te-kalibreren-tijdens-Ziggo-GO/td-p/988147).

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dag  Mike, mogelijk was mijn

bericht niet duidelijk…op de iPhone gaat goed, zoals je kunt verwachten. 
Paar maanden terug ging het redelijk via safari op ipad: werkt niet meer.

Toen ook naar de ziggo helpdesk in Hoog Catharijne geweest: “nou mevrouw, een bekend probleem, wordt aan gewerkt.”       Al wat updates later: ??? 

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Hi Ennu, was duidelijk hoor. Werkt hier prima op een iPhone en een AppleTV, maar probleem lijkt zich specifiek voor te doen op / met iPad Minis. En laat dat nou net het apparaat zijn waar ik normaliter het meest mee kijk...

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oh ja, en wat is de bedoeling van calibreren d.m.v.  balletje in gesloten cirkel en die andere cirkel??? 

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Lijkt meer een raar probleem te zijn dan iets dat de Ziggo app werkelijk gebruikt. Idee is dat je je scherm blijft kantelen totdat de ring vol is, maar bij liggen de ringen niet over elkaar heen zelfs. Is een vreemde bug...

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Idem. 

Ow en bovenstaande link via safari is inmiddels deaud. 

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Eerlijk  is eerlijk: de ziggogo app werkt (weer). Stabiel? weet nog niet.

Hóe: Instellingen -> Algemeen-> opslag iPad -> ziggogo app-> ruim op -> verwijder 😳

Naar app.store: uit de Cloud - install - login - (calibratie geannuleerd) kijk  eens (sic)  doet ut.

Overigens: dit was de zoveelste actie. 

@andere gefrustreerden: Succes  

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Dan heb je mazzel denk ik. Precies dezelfde stappen gedaan en ik blijf en het kalibratie scherm krijgen, en daarna foutmelding -11819 😞

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Dank voor jullie meldingen! Wat irritant dat jullie tegen deze foutcode aanlopen. Ik ben allereerst benieuwd of het voor anderen ook weer werkt als je de stappen van @Ennu uitprobeert

 

Eerlijk  is eerlijk: de ziggogo app werkt (weer). Stabiel? weet nog niet.

Hóe: Instellingen -> Algemeen-> opslag iPad -> ziggogo app-> ruim op -> verwijder 😳

Naar app.store: uit de Cloud - install - login - (calibratie geannuleerd) kijk  eens (sic)  doet ut.

Verder ben ik benieuwd of dit alleen bij Live TV gebeurt of ook bij Replay TV en Movies & Series. Ik hoor het graag!

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Voor mij geen enkel verschil. En ja, treedt bij mij ook bij terugkijken van oudere programma's, en bij Movies, met geregeld het kalibratie scherm en uiteindelijk bij replay dezelfde foutmelding. Bij movies krijg ik niet eens een foutmelding, daar blijft het scherm gewoon zwart.

Hier is een link naar een video die het probleem laat zien: https://youtu.be/3XLF2fwhuJ4

 

Unit070

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alle stappen (opnieuw) gedaan, inclusief advies @Ennu (snap alleen niet waar je calibratie uitzet, want dat zit niet in de Ziggo app en heb  ik ook nergens op mijn iPad). Niks helpt. Ik krijg nog steeds alleen beeld te zien in het overzicht, maar als ik ergens op klik (live of replay) werkt het niet. Opvallend: bij Live krijg ik melding 'Video kan niet worden afgespeeld -11819' en bij Replay krijg ik: 'Trage verbinding. Het lijkt erop dat je netwerk momenteel te druk is.' Wat grappig is, want ik zit als enige op mijn netwerk....?!

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Edit: nou vergeet het maar: zojuist 14:00 uur nog eens ziggogo app: deaud. Zwart. 
ik geef het op. 

 

Gisteravond ging het zoals je verwacht. 

Zo ver het nog uitmaakt: vergeten stap te melden:

vóoraf aan opnieuw downloaden van ziggogoapp, deed ik een harde reset van ipad.

(homeknop (onderaan) + knopje (rechtsboven) tegelijk indrukken totdat appeltje verschijnt. 
daarna weer inloggen en downloaden etc. 
Excuus. 

overigens ‘durf’ ik niks anders te doen dan tv kijken. Dus geen film, movies, replay etc. 

 

Cees479
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Beleef hetzelfde als unit070. Het blijft vreemd dat alleen de iPad mini deze meldingen geeft!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor jullie snelle reacties, ik heb alles verzameld en doorgezet. Voor eventuele nieuwe melders: Laat weten welke type en model iPad en iOS je hebt en wat je precies ervaart. Dan voeg ik het toe aan het onderzoek. Mocht er nieuws zijn, laat ik het weten!

Uitgelicht topic