Daniellevdb

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ziggo GO TV kijken werkt niet

Hi!

 

Onze Ziggo Go TV Kijken werkt niet meer. Niet in de TV app, niet in de app op de telefoon, niet via de browser. Hij geeft aan: 'Please try again later. Oops something went wrong.'

 

Wat ik al heb gedaan:

- via browser, telefoon app en tv app getest - werkt allemaal niet, overal zelfde melding.
- cache verwijderd, apps verwijderd, opnieuw gedownload, zelfde melding
- overal originele firmware en juiste software versie
- apparaten allemaal verbonden met ziggo thuisnetwerk
- Mijn abonnement gecheckt 😉 - 'Ziggo Go is tandaard inbegrepen bij je tv-abonnement'
 
Tot zo'n 2 weken geleden werkte het gewoon. Nu niet meer. De klantenservice verwijst ons naar deze community en wil niet helpen. Wij kunnen echter nu geen televisie meer kijken 😕 - ik weet niet zo goed wat we nog kunnen doen om dit op te lossen. 
71 Reacties 71
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Daniellevdb,

 

Dank voor alle informatie, ik heb je gegevens doorgezet naar een specialist. Zodra ik meer weet, hoor je direct van me. 

 

@Dasaguas - Wil je in je profiel nog je postcode & huisnummer toevoegen (alleen zichtbaar voor moderators), dan ga ik hetzelfde voor jou doen.

Dasaguas

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Alex,

postcode en adres ingevoerd in mijn profiel zoals gevraagd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank je, @Dasaguas - Op dit moment vermoeden we dat bij jullie beide hetzelfde aan de hand is, het wordt op dit moment onderzocht. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ok! Ik ben erg benieuwd. Heb je een idee hoelang het ongeveer nog gaat duren?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Nee, helaas heb ik nog geen verwachte oplostijd. Ik zie dat de oorzaak al wel bekend is bij een soortgelijk voorbeeld, wat me doet hopen dat er snel een oplossing is. Ik hoop in ieder geval voor het weekend nog een update te geven.

rstultie

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier idem zelfde probleem. 

Zowel op de google TV als op via de browser (Windows 11) werkt de app niet meer.

Beide apparaten gebruiken versie 4.46-6217+4625 van de Ziggo Go app.

Het heeft altijd gewerkt tot vorige week ongeveer

rstultie

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ter aanvulling op mijn vorige bericht

Op mijn Iphone 12 werkt de app wel. Daar is de versie: 4.46-6214_4088prod

ProbleempjeGo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Alex,

Ik heb net ook een berichtje achter gelaten over dit onderwerp. Graag horen wij ook of ditzelfde probleem voor ons geldt en hoe dit opgelost kan worden.

Alvast dank!

 

ProbleempjeGo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, hier hetzelfde probleem. Ik geef hieronder ook onze gegevens door. Hoop dat jullie het probleem voor ons ook op kunnen lossen:

Klantnummer: **** (verwijderd door moderator)

Melding op Iphone 

Software versie: geen idee; de Ziggo Go app donderdag 23/3 voor het eerst geïnstalleerd

Probleem blijft bestaan na wachtwoord wijziging

Screenschot foutmelding zie hieronder

PietE

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Problemen met ziggo go zijn er al jaren en worden maar niet opgelost. De service van Ziggo wordt uitbesteed aan goedwillende amateurs op de ziggo community!  Als klap op de vuurpijl gaat Ziggo het basisabonnement m.i.v. juli met 5 euro per maand verhogen. Echt onbeschoft!!!

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @rstultie en @ProbleempjeGo , welkom op onze Community. Fijn om te lezen dat jullie dit topic hebben gevonden wanneer jullie tegen dit probleem aanlopen.
 

Ik ben erg benieuwd of het eenmalig aanpassen van je Mijn Ziggo wachtwoord dit probleem blij jullie oplost na uiterlijk 24 uur. Door het aanpassen van je Mijn Ziggo wachtwoord, wordt je Ziggo GO account namelijk ook opnieuw gesynchroniseerd. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, houden jullie ons op de hoogte?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @PietE , jammer dat je de indruk hebt dat onze Ziggo GO werkzaamheden wordt uitbesteed aan amateurs ... Dat is uiteraard niet het geval. Onze inflatiecorrectie staat los van eventuele problemen met onze Ziggo GO app. Wanneer je meer informatie wilt lezen over onze inflatiecorrectie, bekijk dan hier onze uitleg

Mocht je dezelfde problemen ervaren als in dit topic, stuur je mij dan de gevraagde gegevens door?

PietE

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hallo Meindert,

Je kan toch niet ontkennen dat er pagina’s volstaan met meldingen over een niet werkende Ziggo go app. Deze meldingen zijn niet alleen van dit jaar maar ook van jaren geleden. Het probleem is dat ziggo dit probleem niet kan of wil oplossen. Als je naar de klantenservice belt dan verwijzen ze je al snel naar de ziggo community. Wij weten het ook niet zoek maar op de community. Ik heb verder geen interesse in jullie inflatiecorrectie alleen in een oplossing van het ziggo go probleem. Als die er na al die jaren wel een oplossing zou zijn dan had je die aangegeven en niet verwezen naar de inflatiecorrectie. Zelfs de vraag wat het probleem is wordt niet gesteld!

rstultie

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Meindert,

Ik heb het Mijn Ziggo wachtwoord aangepast. Daarna op 2 apparaten geprobeerd, maar geen verandering. Ik ben best bereid nog tot max 24 uur te wachten, echter wij zijn op de bovenverdieping afhankelijk van de Ziggo Go app. Het kan niet waar zijn dat deze al een week niet werkt.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Ik snap dat het knap vervelend is dat het al een week niet werkt voor je 😞 , maar we hebben het probleem in onderzoek @rstultie
Updates zullen we natuurlijk in dit topic vermelden! Kun je in de tussentijd wel kijken via www.ziggogo.tv?

Dasaguas

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat mij betreft werkte de wijziging van het wachtwoord niet, het is een manipulatie die mij veertien dagen geleden werd voorgesteld via de technische ondersteuning van de Mijn Ziggo applicatie. Deze support adviseerde mij uiteindelijk om lid te worden van de community.

Nee, het is niet mogelijk om TV te kijken via de browser en het adres www.ziggogo.tv.

rstultie

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook na de verandering van het wachtwoord werkt het niet inclusief de wachttijd. En ik kan ook niet kijken via de browser want dat werkt ook niet. 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hi! Ik ben deze topic ooit gestart en heb inmiddels al 5 weken geen tv. Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of huilen over de klantenservice. 😅 Na een lang traject telefonisch en per mail naar deze community doorgestuurd maar het lijkt alsof we met zijn allen geen steek verder komen? Is er al een update? Wat is de verwachte doorlooptijd nog? Ik vraag me een beetje af waar ik mijn abo geld precies voor betaal aangezien ik dus al langer geen tv heb. 🤦🏼‍♀️ En zou het wel fijn vinden iets van een update of indicatie te krijgen? Alex had het over dat er voor het weekend terugkoppeling zou komen. Sindsdien hebben steeds meer mensen last van het probleem maar aan de oplossing kant of communicatie hoe lang een oplossing gaat duren blijft het wat stil. Kan er iemand een update geven?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je op de next (mini) en of ci+ module/kabel tv wel beeld ? 

 

je betaald voor een tv start (tv only mogelijk) compleet max + internet of kabel tv kabel (tv only mogelijk) bij tv start compleet en max krijg je een mediabox next (mini) of ci+ module geleverd, kabel tv werkt zonder mediabox/smartcards

Ziggo go is een extra dienst zodat je ook  onderweg en op je 2de en of 3de tv gebruik kunt maken van je tv abonnement,

 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik betaal extra voor ziggo go en heb een mail van ziggo over deze case waarin ze dit bevestigen. Ik heb geen aansluiting met kabel. 

Uitgelicht topic