Daniellevdb

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ziggo GO TV kijken werkt niet

Hi!

 

Onze Ziggo Go TV Kijken werkt niet meer. Niet in de TV app, niet in de app op de telefoon, niet via de browser. Hij geeft aan: 'Please try again later. Oops something went wrong.'

 

Wat ik al heb gedaan:

- via browser, telefoon app en tv app getest - werkt allemaal niet, overal zelfde melding.
- cache verwijderd, apps verwijderd, opnieuw gedownload, zelfde melding
- overal originele firmware en juiste software versie
- apparaten allemaal verbonden met ziggo thuisnetwerk
- Mijn abonnement gecheckt 😉 - 'Ziggo Go is tandaard inbegrepen bij je tv-abonnement'
 
Tot zo'n 2 weken geleden werkte het gewoon. Nu niet meer. De klantenservice verwijst ons naar deze community en wil niet helpen. Wij kunnen echter nu geen televisie meer kijken 😕 - ik weet niet zo goed wat we nog kunnen doen om dit op te lossen. 
71 Reacties 71
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

werkt replay-tv wel ?

 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nee dit werkt ook niet. Hier staat bij dat je er een abonnement voor nodig hebt. Maar in mijn ziggo account staat dat ik Ziggo go heb. Ook de klantenservice zegt dat het zou moeten werken maar ze kunnen me niet helpen. 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

En ongeveer 2 weken geleden deed alles het nog… dus ik snap er niks van.

hsboerema

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

Afscheid nemen van Ziggo veel geschreeuw weinig oplossingen tip go to kon je ook nog goedkoper+viaplay.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

waarschijnlijk een administratie fout een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ok, hoe krijg ik de aandacht van een moderator? 🙂

Dasaguas

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb al minstens een week hetzelfde probleem. Ik heb contact opgenomen met de support via de Mijn Ziggo applicatie en zij verwezen mij naar de community.
Er werd mij verteld om de Ziggo Go applicatie te verwijderen, mijn wachtwoord te veranderen en 24 uur te wachten alvorens opnieuw in te loggen, wat ik heb gedaan: geen resultaat.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@Daniellevdb @Dasaguas 

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ok, dat zou fijn zijn. Heb je een idee hoelang dat nog kan duren?

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

2 a 3 werkdagen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Daniellevdb  en @Dasaguas 

Heel goed dat jullie beide dezelfde problemen aankaarten. We kunnen dit dan in 1 keer voorleggen aan onze experts.

 

Zouden jullie allebei de volgende informatie willen delen?
- Klantnummer in je profiel plaatsen

- Op welke apparaten ontvang je de melding:

- Software versie Ziggo GO app:

- Probleem blijft ontstaan na wachtwoord wijziging?:

- Screenshot foutmelding:

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Klantnummer verwijderd i.v.m. privacy door moderator

issues op zowel app op philips tv, browser én op iPhone app. Overal is de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik kan niet zien wat dan de software versie is maar het is overal de meest recente. 
- probleem blijft inderdaad na wachtwoord wijziging. Net nogmaals geprobeerd

- screenshot melding toegevoegd

 

ik hoor het graag! 

174364BF-B04C-420A-AED3-FE18980D73B0.png

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Als je de app opent, het poppetje icoon aan klikt, en naar instellingen toe gaat, dan vind je onderaan in het licht grijs de software versie 🙂 

Dasaguas

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net als Daniellevdb wordt het probleem waargenomen op alle apparaten met de nieuwste versie van de app.
Op de Edge-browser kan ik het volgende versienummer lezen: 4.46.6217+4625 prod.

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd in een privégedeelte van mijn profiel.

Zelfde screenshot van de foutmelding als Daniellevdb. Geen verbetering na het veranderen van het wachtwoord, het verwijderen/herinstalleren van de app.

 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

16E09267-C149-49C0-A257-952321131A40.jpeg

Dit is de versie op de iPhone app

 

58ED5E9A-565E-4BB5-A949-176B5297C9EB.jpeg

 dit is de versie op de browser. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

@Daniellevdb en @Dasaguas ik wil hier graag mee aan de slag. Kunnen jullie mij nog doorgeven welke versie van het besturingssysteem jullie gebruiken? 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hi Judith,

 

Ik heb het even bij 3 devices opgezocht:

- Apple TV 6,2 app: tvOS 16.3.2 (20K672)

versie Ziggo GO: 4.46.6215+4166

 

- Browser: MacOs Ventura 13.2.1

- iPhone: 15.4.1 

Daniellevdb
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hi Judith,

 

- Op de Philips TV, via Apple TV 6.2, is het besturingssysteem tvOS 16.3.2 (20K672)

hier is de versie van Ziggo Go: 4.46.6215+4166.

- Via de browser is het besturingssysteem: MacOs Ventura 13.2.1 via Google Chrome Versie 110.0.5481.177 (Officiële build) (x86_64)

- via de iphone is het versie 15.4.1 (dus dit is de enige die geupdate kan worden op het moment) 

De ziggo go versies hiervan staan hierboven. Ik hoor het graag!

Dasaguas

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wij hebben versienummers verstrekt (zie onze laatste berichten van Daniellevdb en van mee). Welk versienummer heeft u nodig?
Mijn browser draait op een Windows 11 Pro 64-bit PC, versie 10.0.22621 Build 22621.
Als u mij vraagt wat deze nummers zijn, weet ik het niet.
Ik hoop dat ik dit heb beantwoord en dat een analyse van het probleem eindelijk begint... Het is heel erg lang...

Uitgelicht topic