Even een update. Alleen op de iPad, dus met de app, functioneert Ziggogotv naar behoren. Vandaag heb ik eens getest hoe lang het duurt voordat ik op mijn MacBook Air iets in het menu van Ziggogotv kan aanklikken: ruim 21 seconden. Niet erg snel. Dat niet alleen, ik krijg nog steeds af en toe de melding dat de site erg veel geheugen gebruikt - als ik een ander programma wil aanklikken - en dat het beter zou zijn de site te sluiten.
Oh ja, vandaag ook eens geprobeerd of Ziggogotv werkt op mijn iMac, niet bedraad aangesloten, want een verdieping hoger. Werkt dus niet. Via Safari laadt de site helemaal niet. Via Firefox krijg ik de melding dat ik offline ben. En dat ben ik dus niet, want willekeurig elke andere site kan ik zonder problemen openen.
ik geloof echt dat de werknemers van Ziggo van goede wil zijn, maar de kwaliteit die deze provider levert op het gebied van mobiele televisie is ver beneden peil. Een dikke maand geleden, voor de update, werkte het tenminste nog heel aardig.
Aangezien ik binnen een paar maanden ga verhuizen, naar een andere stad, waar qua aanbieders meer mogelijkheden zijn. Overweeg ik toch ernstig over te stappen. Dit zeg ik niet om te dreigen - ik hou daar helemaal niet van. Nee, ik zeg dit om aan te geven hoe slecht ik de kwaliteit van Ziggo's mobiele televisie vind.