Jozz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO TV app raakt regelmatig verbinding kwijt (Sony Android TV)

 

De Ziggo Go App raakt de verbinding op mijn Sony Android tv regelmatig, ongeveer elk kwartier, kwijt. Je moet, dan na opnieuw opzoeken van het programma wat je bekeek, doorspoelen en reclames weer helemaal kijken om het programma verder te zien. Meestal heb je na een tijdje weer ‘geen verbinding’. Het lukt eigenlijk nooit om een programma uit te kijken.

Verder start zomaar het geluid van het programma wat je bekeek via de Ziggo Go App terwijl je weer gewoon direct tv kijkt. Het geluid hoor je dan door je tv programma heen. Je moet dan naar de App om het geluid uit te zetten. Terug naar je programma en even later start het geluid van je laatste Ziggo Go App programma alweer. Zomaar.
Beide problemen zijn sinds de laatste update, daarvoor nooit last van gehad en ging alles probleemloos. 
Zou dit opgelost kunnen worden?

 

2 Reacties 2
Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

De Ziggo Go ellende duurt nu al twee weken.

Zie ook: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

 

 

MaartenMiranda

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan bovenstaande issues alleen maar bevestigen, enige wat ik heb gevonden als je naar het home scherm gaat van de ziggo app voor je een andere app gebruikt dat je dan niet het geluid op de achtergrond krijgt. desalniettemin een heel erg vervelend probleem.

@Ziggo  Na bijna een jaar tevreden is de app nu echt defect/slecht. ik hoop dat de update/fix snel komt. we kijken nu noodgedwongen via de mediabox.

Uitgelicht topic