Ik heb nog even wat dingen nagekeken dus hier volgt wat extra informatie. Ik splits het even in twee berichten omdat dat makkelijker is om de foto's uit elkaar te houden.
TV BOVEN:
- Het is een Toshiba 32LA3B63DG met Android 9 en Ziggo GO app versie 4.42.5016+1795.
- Als ik de app open kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Als ik deze verstuur krijg ik de "geen verbinding" foutmelding te zien. Als ik vervolgens kies voor "opnieuw" dan kom ik in het "home" scherm van de Ziggo GO app uit. Hier blijft dan een rondje ronddraaien alsof hij aan het laden is, maar vervolgens gebeurt niks. Dit geldt zowel voor het "home" als "tv & replay" scherm. Bij het "movies & series" scherm zie ik daarentegen wel films en series en deze kan ik ook gewoon afspelen.
- Als ik de app sluit en opnieuw open moet ik elke keer weer opnieuw inloggen. Sidenote: het zou echt veel fijner zijn als je ook een optie hebt om het wachtwoord zichtbaar te maken bij het invoeren, want een fout is nu wel heel snel gemaakt.
- Bijgevoegd ook wat screenshots van de app. Het viel me op dat "MQQT broker status" op disconnected staat. Bij de televisie beneden staat wel "connected".