1
Vraag
2
Reacties
Jos_V

Level 8
Expert
  • 232Posts
  • 2Oplossingen
  • 142Likes

Ziggo GO TV app: Gebruikersnaam en wachtwoord niet onthouden en logt ongewild uit

Sinds de update maakt de webapp geen gebruik meer van de (Chrome) browser prefill van  user/password (en de browser vraagt ook niet of je die wilt saven), dus je moet steeds opnieuw je user/password helemaal intypen.  Dat werkte vroeger altijd goed.

 

Verder: na suspend/resume ben ik (meestal?) uitgelogd, ook als dat bijv. binnen een uur gebeurt.  Het kan zijn dat dat samenhangt met het feit dat de laptop na de resume een ander IP-adres heeft (ben dan veranderd van locatie), maar ik weet niet zeker of het alleen dan gebeurt.  Dit was vroeger nooit het geval.

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

502 Reacties 502
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@os Je geeft aan een NVidia Shield Pro (2019) te hebben. Kun je controleren of je ook de laastste hotfix (Android 11) geinstalleerd heb? Installeer daarna de Ziggo GO TV app opnieuw en controleer dan of het probleem zich nog voordoet. 

os

Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 58Likes

@Paul  Welke hotfix bedoel je? De meest recente is 9.0.1+ HotFix. Ik draai inmiddels 9.1.0 en er zijn geen nieuwere updates beschikbaar. Net nog even de app opnieuw geïnstalleerd. We gaan het aanzien.

berendsen34

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij ook, telkens opnieuw inloggen.

- Laptop Windows 11

- Ja ik moet telkens opnieuw inloggen

- Ik krijg geen melding over update

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@berendsen34 Constateer je dit probleem op meerdere apparaten en in diverse internetbrowsers? 

berendsen34

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee op mijn android telefoon gaat het goed. 

En raar maar waar op mijn laptop gaat het nu ook goed. Hoef niet in te loggen.

Zou dat het "probleem" geweest kunnen zijn? Voor de Ziggo Go update, logde ik steeds uit. Wou ik weer kijken, dan stond op het inlogscherm de benodigde gegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) al ingevuld.

Dat was nu dus niet meer zo. Ik moest steeds opnieuw gegevens invullen. Niet uitloggen dus!

 

IsHome

Level 4
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Hallo,

Even een update van onze kant.

Sinds de app update van 5 juni zijn de door ons gemelde problemen verholpen.

berendsen34

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te vroeg gejuicht. Moet toch weer alles invoeren om in te loggen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@IsHome Fijn dat het bij jou werkt sinds de recente update! 

@berendsen34 Vervelend dat het probleem zich  bij jou nog wel heeft voorgedaan. Zie je dit alleen op www.ziggogo.tv of ook in de Ziggo GO App gebeuren? En heb je hier vandaag ook nog last van gehad?

berendsen34

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul  Alleen op Ziggogo.tv De app op telefoon is ok.

Ik zal het nog wel even proberen met andere browser.

Maar ach, waar hebben we het over. Telkens gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je wilt inloggen.

Er zijn ergere dingen. Dus waar hebben we het over. Als ik plotseling de melding krijg dat ik geen abonnement heb en het beeld op zwart gaat, waarna ik terug moet naar de home page en daarvandaan weer naar de zender kan, vind ik eigenlijk vervelender.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@berendsen34 Je kan anders nog eens proberen om de cookies- internethistorie van je internetbrowser te legen. Kijk dan of het probleem zich daarna nog steeds voordoet. 

Kevinmastah

Level 9
Expert
  • 283Posts
  • 4Oplossingen
  • 91Likes

Sinds de laatste update (paar dagen geleden) vd Ziggo Go app op mijn Sony x9505h Android 9 ben ik nog steeds ingelogd.

Het ziet er veel belovend uit. 
Keep my fingers crossed.

os

Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 58Likes

Bij mij word ik ook niet meer vanzelf uitgelogd. Het probleem lijkt verholpen te zijn. Weet niet of het ligt aan de app verwijderen en opnieuw installeren of de recente update van 5 juli. @Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@Kevinmastah @os Fijn om te lezen dat het bij jullie weer werkt! Aan de hand van de meldingen die wij onder dit topic binnenkrijgen vinden herstelwerkzaamheden plaats op accountniveau (Mijn Ziggo / Ziggo GO account). Dit zal de reden zijn dat het bij jullie nu weer werkt. 

os

Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 58Likes

@Paul Is dit dus een bug per individueel Ziggo account? Of een bug in de app?

Het lijkt dan opgelost te zijn, als er nu ook geen nieuwe meldingen zijn. Dan mag de issue weg uit de thread: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956

 

Eric-P

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Hier ook dit probleem, kan wel inloggen maar geen profielen. 

Samsung S10 One UI 4,2 Android 12.

Ook via de browser zie je geen profielen. 

Eric-P

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Ps in zowel Chrome als Microsoft Edge het zelfde probleem. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@os Na de laatste update zou het automatisch uitloggen inderaad opgelost moeten zijn. De thread laten we nog heel even open om mogelijke nieuwe reacties direct af te vangen. 

@Eric-P Ik begrijp dat je wel in kunt loggen en ingelogd blijft, maar dat je niet de kijkprofielen ziet? Kun je toelichten wat er precies misgaat dit lijkt namelijk een andere probleem.

TJL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd wat automatisch boven in beeld kwam, ik neem aan dat dit de hotfix is....?

Verder heb ik de ziggo app opnieuw geïnstalleerd, helaas is het probleem niet opgelost. 

Eric-P

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

@Paul 

Nadat ik tijdens het kijken uit de app gegooid was kan ik na opnieuw inloggen geen van mijn profielen meer zien.

Dus ook geen opnames kijken.

Niet meer van afstand bedienen. 

Geen voorkeur zenders meer enz enz.

Je kunt er nog alleen mee tv kijken.

Dit is via de app en verschillende browsers. 

Ik heb hierover een topic aangemaakt. 

@Alex  is dit nu aan het inventariseren, er zijn namelijk meer mensen sinds een paar dagen met dit probleem. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15271Posts
  • 1223Oplossingen
  • 4901Likes

@Eric-P @TJL Voor dit probleem staat inmiddels een storingsticket open zodat het verder onderzocht wordt. Jullie meldingen zijn hierin ook doorgegeven als voorbeeld aan onze specialisten. Via dit verzameltopic blijf je op de hoogte van de status m.b.t .dit probleem. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic