@Alex
Het stadium van in de eerste weken nog een paar fouten uit een nieuw app halen is wel voorbij...
Ik snap dat sommige problemen niet 1,2,3 zijn opgelost en dat jullie ook geen toverstafje hebben.
Maar dan moet je op een gegeven moment je verantwoording nemen en misschien de app terug trekken en een alternatief bieden. Of een tijdelijke workaround zodat gebruikers er geen last van hebben zolang het niet is opgelost.
Op dit moment worden betalende klanten ongevraagd ingezet als test gebruikers. Men probeert iets, werkt het niet, proberen we weer wat anders, werkt dat ook niet, doen we weer iets anders etc etc...
Ik snap het jullie iets moeten proberen om het op te lossen, maar doe dat niet over de rug van je klanten!
Ik sta nu elke avond weer braaf alle TV's in te loggen omdat het gezin weer word geconfronteerd met een inlog scherm.
Neem de app mee achter de schermen en los het op. Vorm een test gebruikers groep met een groep mensen die daar voor kiezen, maar val de rest van de betalende klanten niet lastig ermee.
Wat mij betreft schakel je het inloggen voorlopig uit zodat de app automatisch doorstart.
Dan kunnen wij ongestoord TV kijken en hebben jullie de tijd om aan het probleem te werken.
Omdat de beschikbare zenders waarschijnlijk aan het Ziggo account hangt moet je hier dan wel iets voor regelen anders mis je naar alle waarschijnlijkheid de extra zenders. Mijn voorstel zou zijn dat voor de tijd dat het nodig om de problemen met de app op te lossen de app zonder inlog automatisch door log en een uitgebreid zender pakket bied zodat ook de mensen die daar voor betalen dit houden.
Voor de overige mensen die nu een minder pakket hebben, is dat dan een extraatje.
En dat mag ook wel als tegemoetkoming/compensatie door Ziggo voor de ontstane overlast gedurende het afgelopen jaar...
Tegelijk is dat ook een motivatie voor Ziggo om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Nu, ontevreden klanten, een niet goed werkende app versus tijdelijk de inlog mogelijkheid uitschakelen en "extra" kosten voor het aanbieden van uitgebreid zenderpakket ivm het niet kunnen bepalen welk abonnement een gebruiker heeft.
Hoeveel is een tevreden klant waard Ziggo?
groet,
Remi