FamWKPM

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes

Ziggo GO TV app: Gebruikersnaam en wachtwoord niet onthouden en logt ongewild uit

Sinds 25 februari is dit probleem weer terug. Dit is de enigste app op mijn TV met dit probleem

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

De verwachting is dat dit probleem eindelijk verleden tijd is met de eerstvolgende update die er aan zit te komen. De uitrol daarvan start op korte termijn, maar zal heel geleidelijk gaan om alles goed te kunnen monitoren. Zodra de update voor iedereen beschikbaar is, komen we weer in de lucht!

---

Update: Versie 5.01.6512 is nu voor iedereen beschikbaar. Met deze update is het probleem waarmee je constant opnieuw moest inloggen opgelost. We horen graag jullie bevindingen!

567 Reacties 567
gerbenzeinstra

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Chrome cast google TV is een gebruiksvriendelijk, veelzijdig apparaatje en mogelijk een concurrent van Ziggo's Next mini.  Mogelijk wringt daar de schoen.

 

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

#Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt

 

Hi Robin,

Als DIRECTEUR moet jij je schamen om een prijsverhoging te lanceren terwijl er nog zoveel problemen zijn zoals Ziggo go waarbij je aangeeft dat dit probleem voorlopig niet kan worden opgelost. Misschien heb je zelf niet door dat ZIGGO zich hiermee volkomen belachelijk maakt! En een toonbeeld is van onkunde in de kabel tv branche!

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

 # gerbenzeinstra

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben!

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

# gerbenzeinstra

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben!   Het begint op sabotage te lijken om de TV sticks van Google en Xiaomi  onbruikbaar te maken voor Ziggo-go !  of zouden ze echt zo dom zijn en hebben niet de KNOW HOW , wat ik niet uitsluit!

FourB

Level 7
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes

Alex,

 

bedankt voor de update. Wat ik me dan afvraag is wat er rond 25 februari veranderd is, want we hebben een periode hier geen last van gehad. Er moet iets rond die tijd gebeurd zijn waardoor we dit hebben. Ik ben geen expert, maar de experts die jullie aan het werk hebben helpen jullie “goede” naam om zeep. Dan kan toch geen drie weken en langer duren. 

mijn Philips tv draait op Android met app versie 6219 en deze logt niet uit, de Google TV met app versie 6219 in de slaapkamer gekocht bij Ziggo wel. Inmiddels kijken we daar niet meer naar. 

ik zou graag naar de app versie willen van januari. Kan dat?

telix

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Sinds kort heb ook dit probleem en mijn Chromecast heeft de laatste versie 12 aan boord.

En ja het is hoogst irritant. 

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

nieuwe topic!


Klachten over ZIGGO GO melden bij Robin Kroes Directeur Consumentenzaken

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes
PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

@Holthuizen"

Divide et impera

is de slogan, en nu ga jij de boel verdelen, handiger om het in 1 draadje te houden zodat het bij elkaar staat, maar snap je frustratie alleen los je het op deze manier echt niet sneller op.

En ja, de App is een "gratis" extraatje, ook voor jou.

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

App zit in het betaal!!!!!!! pakket, dus hoezo gratis?

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes
PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Nee, app zit als extra bij het TV pakket, dus probeer het en ga lekker zo door, ik zal het voor de rest maar negeren.

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Lijkt mij een goed idee!

Bloksel

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Als deze app er niet zou zijn, zou Ziggo totaal niet meer serieus genomen worden in de huidige tijd. De app is dus een essentieel onderdeel van het aanbod van een tv aanbieder in 2023.

RemcoMeeder

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Een App als Ziggo Go is al lang geen gratis extra meer. Het is bij alle TV aanbieders een essentieel deel van de dienstverlening geworden. Niets is gratis, de ontwikkeling van de Ziggo Go app wordt gewoon door de klanten via het abonnementsgeld betaald. 

Het is absoluut niet meer van deze tijd dat je alleen via een vaste ontvanger naar het TV aanbod kan kijken. Ik durf zelfs wel te stellen dat aanbieders zoals Ziggo niet kunnen wachten tot de eigen ontvangers uitgefaseerd kunnen worden. Wat is er nu mooier dan alles via apps te laten lopen en geen hardware meer hoeven te verstrekken aan klanten. 

De toekomst IP-TV en het signaal via de kabel gaat echt verdwijnen. Niet, morgen of volgend jaar maar het gaat gebeuren.

Het is dan wel cruciaal dat het platform stabiel is en de apps gebruiksvriendelijk werken.

RvanDalen

Level 5
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Helemaal mee eens.

Ziggo gebruikt het in de product aanbiedingen ook als verkoop argument.

Via IP kijken is dan ook veel meer van deze tijd.

Heb de Next box een tijd geleden al terug gestuurd omdat ik van het extra apparaat af wilde.

 

Sluit overigens mooi aan bij de post die ik een tijdje geleden schreef.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Update-juni-2022-Ziggo-GO/m-p/1089146#M469076 

 

Andres76

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

Hier ging de GoogleTV iedere dag van de stoom af (standby-killer) en dacht dat daarom je iedere keer opnieuw moest aanmelden, echter heeft het aanlaten van de GoogleTV niet het gewenste resultaat geleverd. Ook hier ieder dag weer aanmelden. Wachtwoord nu maar iets makkelijker gemaakt, maar wat is de huidige status? 

Vanbsteven

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Xiaomi Mi stick hier. Is at random, dan weer dagen opnieuw inloggen, vervolgens een paar dagen geen probleem. Erg storend

Heula

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Ook bij mij weer iedere dag inloggen op meerdere Shield TV apparaten.

Behoorlijk irritant maar ook dat de app gewoon traag is en ook veel te vaak als deze is opgestart en je net tv aan het kijken bent er gewoon uitklapt.  

Dit is in ieder geval een issue op de Nvidia Shield TV 

RvanDalen

Level 5
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Alex 

Het stadium van in de eerste weken nog een paar fouten uit een nieuw app halen is wel voorbij...

Ik snap dat sommige problemen niet 1,2,3 zijn opgelost en dat jullie ook geen toverstafje hebben.

Maar dan moet je op een gegeven moment je verantwoording nemen en misschien de app terug trekken en een alternatief bieden. Of een tijdelijke workaround zodat gebruikers er geen last van hebben zolang het niet is opgelost.

Op dit moment worden betalende klanten ongevraagd ingezet als test gebruikers. Men probeert iets, werkt het niet, proberen we weer wat anders, werkt dat ook niet, doen we weer iets anders etc etc...

Ik snap het jullie iets moeten proberen om het op te lossen, maar doe dat niet over de rug van je klanten!

Ik sta nu elke avond weer braaf alle TV's in te loggen omdat het gezin weer word geconfronteerd met een inlog scherm.

Neem de app mee achter de schermen en los het op. Vorm een test gebruikers groep met een groep mensen die daar voor kiezen, maar val de rest van de betalende klanten niet lastig ermee.

 

Wat mij betreft schakel je het inloggen voorlopig uit zodat de app automatisch doorstart.

Dan kunnen wij ongestoord TV kijken en hebben jullie de tijd om aan het probleem te werken.

Omdat de beschikbare zenders waarschijnlijk aan het Ziggo account hangt moet je hier dan wel iets voor regelen anders mis je naar alle waarschijnlijkheid de extra zenders. Mijn voorstel zou zijn dat voor de tijd dat het nodig om de problemen met de app op te lossen de app zonder inlog automatisch door log en een uitgebreid zender pakket bied zodat ook de mensen die daar voor betalen dit houden.

Voor de overige mensen die nu een minder pakket hebben, is dat dan een extraatje.

En dat mag ook wel als tegemoetkoming/compensatie door Ziggo voor de ontstane overlast gedurende het afgelopen jaar...

Tegelijk is dat ook een motivatie voor Ziggo om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Nu, ontevreden klanten, een niet goed werkende app versus tijdelijk de inlog mogelijkheid uitschakelen en  "extra" kosten voor het aanbieden van uitgebreid zenderpakket ivm het niet kunnen bepalen welk abonnement een gebruiker heeft.

 

Hoeveel is een tevreden klant waard Ziggo?

 

groet,

Remi

Uitgelicht topic